جمعه، 31 فروردین 1403

تعرفه های مصوب مورد تایید شورای عالی نظام پزشکی نیست

تعرفه های مصوب مورد تایید شورای عالی نظام پزشکی نیست
عضو شورای عالی نظام پزشکی با بیان اینکه تعرفه های پیشنهادی شورای عالی مصوب نشد ؛ اظهار داشت : تعرفه های اعلام شده از سوی هیات دولت مورد تایید شورای عالی نظام پزشکی نیست بلکه تعرفه ها باید به گونه ای باشد که حقی از پزشک و بیمار ضایع نشود.

دکتر بهنام عباسیان عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار این سازمان  با اشاره به اینکه هدف جامعه پزشکی صرفا افزایش تعرفه ها نیست اذعان داشت : باید با رایزنی رضایتمندی افراد حاصل شود و به این باور برسیم که تعرفه ها نباید حق و حقوقی از پزشک و بیمار ضایع کند. 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بخش های زنان و زایمان در شهرستان ها طوری شده  که در راهرو ها هم تخت گذاشتند ؛ افزود : امکانات و زیر ساخت های لازم برای مراجعه بیمار به بخش خصوصی وجود ندارد زیرا توان پرداخت هزینه ها را نداشته و سازمان های بیمه گر نیز حمایت مطلوبی در این زمینه ندارند بنابراین میزان مراجعه به بخش دولتی برای دریافت خدمات هر روز بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه شورای عالی نظام پزشکی همواره  مدافع حق و حقوق بیماران نیز بوده است ادامه داد : هدفمان  این نیست که پزشک را پول دار و مردم را فقیرتر کنیم بلکه خواهان برقراری توازن  هستیم  تا حق و حقوق کسی از بین نرود زیرا همیشه پزشکان در هر نقطه ای از ایران به خاطر  مردم و جامعه  از حقوق خود می گذرند.

عباسیان تصریح کرد : باید تمام ارگان هایی که در بخش سلامت صاحب نظر هستند وارد عمل شده و مسائل را حل کنند و گام ها و دیدگاهشان برای پربار کردن زیر ساختها باشد تا بتوانند دینی که به جامعه دارند را ادا کنند.

انتهای خبر / ر

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.