جمعه، 10 فروردین 1403

انتقاد از عملکرد کمیسیون بهداشت مجلس/تعدادی از پزشکان کمیسیون بهداشت بر علیه جامعه پزشکی هستند

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه کشور با انتقاد ازعملکرد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخصوص پیگیری امور مربوط به جامعه پزشکی ،حضور اعضای باتجربه و سرشناس جامعه پزشکی به عنوان نماینده مجلس را بسیار حائز اهمیت دانست.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی دردولت گذشته دستخوش مشکلات عدیده ایی شده بود. اما خوشبختانه با حضور دکتر هاشمی درراس وزارت بهداشت،تاکنون بخشی از خواسته های مغفول مانده مربوط به نظام سلامت ومردم مطالبه شد که بدون تردید به نفع مردم بوده است.اما متأسفانه به علت نبود منابع پایدار، طرح تحول سلامت با کارشکنی هایی روبرو شد که هنوز نتوانسته آن گونه که باید جای خود را باز کند.
قیامت ادامه داد: بنابراین حضور افراد موثر در جامعه پزشکی ،افرادی که شجاع و شایسته هستند در نهادهایی مانند مجلس می تواند بسیاری موثرباشد.
وی افزود: متأسفانه در حال حاضر تعداد زیادی از افراد حاضر در مجلس از صنف ما اما بر علیه ما هستند و گویا خواسته های شخصی شان مهم تر از خواسته های مردم است.
وی تصریح کرد: مشکلات موجود در بیمارستان ها به ویژ در بخش دولتی ناشی از سوء مدیریت وزرای ناکارآمد به ویژه در زمان دولت گذشته است. که نهایت سوء مدیریت و اختلاس بود که منجر شد دود آن به چشم مردم برود.
وی عملکرد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دوره نهم را خیلی عکس العملی و ضعیف ارزیابی کرد و گفت: بنابراین ما عملکرد خاصی درباره جامعه پزشکی از آنها در این مدت ندیدیم.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین معتقدم نمایندگان دوره جدید مجلس باید افرادی شایسته و در حرفه خود، با سواد، شجاع و به دنبال حل مردم و پزشکان باشند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.