پنجشنبه، 9 فروردین 1403

برگزاری دومین همایش "نقش جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس"

دبیر دومین همایش نقش جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس، گفت: روز جمعه دوم مهرماه دومین همایش نقش جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سینا، سعید ساعی، معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی که مسئولیت دبیری دومین همایش "نقش جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس" را برعهده دارد در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی، گفت: این همایش همزمان با گرامیداشت دهه ولایت و به منظور تکریم حضور جهادی، مخلصانه و ولایت‌مدارنه جامعه پزشکی کشور در عرصه دفاعی، برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: دومین همایش نقش جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس به همت سازمان نظام پزشکی کشور و با همکاری بسیج جامعه پزشکی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

 

ساعی، با بیان اینکه در این همایش سه تن از پزشکان دوران دفاع مقدس از خاطرات خود خواهند گفت، تصریح کرد: این همایش با حضور سردار سلامی، وزیر بهداشت و مسوولین نظام سلامت برگزار می‌شود و همچنین از پزشکان دوران دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی یادآور شد: حامد زمانی خواننده انقلابی کشورمان نیز به اجرای چند موسیقی دفاع مقدس، خواهد پرداخت.

 

دبیر دومین همایش "نقش جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس" در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم روز جمعه دوم مهرماه سال ۱۳۹۵ در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.