ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: برخورد جدی با متخلفان تعرفه‌ای

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: برخورد جدی با متخلفان تعرفه‌ای
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از پیگیری و اجرای جدی تعرفه‌های پیش بینی شده در کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات و مراقبت‌های سلامت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و به نقل از ایسنا، علی اصغر پیوندی گفت: مهم ترین برنامه ما اجرای طرح تحول نظام سلامت است که گام اول و دوم آن با موفقیت انجام شد.

وی تصریح کرد: گام سوم این طرح اجرای صحیح و منطقی کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات و مراقبت‌های سلامت است.

پیوندی با بیان اینکه تعرفه‌های موجود در این کتاب در حال اجرا است، افزود: امیدواریم با کمک جامعه پزشکی و همکاران خود بتوانیم این تعرفه‌ها را اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیمارستان‌های خیریه و خصوصی را نیز شامل می‌شود، تصریح کرد: مدت‌ها بود که جامعه پزشکی نسبت به تعرفه‌های غیر منطقی شکایت داشت. جامعه پزشکی مشتاق است که این برنامه مثبت اجرایی شود.

پیوندی در ادامه سخنانش تصریح کرد: افزایش منطقی تعرفه‌ها پیش بینی شده است. البته امکان دارد درصد خیلی کمی از پزشکان با این میزان مخالفت کنند که با آنها برخورد جدی می‌کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: یکی از دلایلی که علی رغم کمبود بودجه، رییس جمهور تاکید داشتند این کتاب هرچه سریع‌تر تدوین و اجرایی شود، اخذ وجوه غیرمتعارف در بیمارستان‌های دولتی شهرستان‌ها و بیمارستان‌های خصوصی تهران بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با افزایش نظارت شاهد دریافت وجوه غیرمتعارف در مراکز درمانی نباشیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.