پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دعوت رئیس کل سازمان نظام پزشکی برای شرکت در انتخابات 7 اسفندماه

علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور از آحاد ملت ایران بویژه جامعه فرهیخته پزشکی خواستار مشارکت در انتخابات روز جمعه 7 اسفندماه سال جاری شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی متن دعوتنامه به شرح ذیل است :

 

بسمه تعالی

 

انتخابات مظهر همبستگی ملی و اقتدار کشور و نظام است لذا بر همگان فرض است با هر نوع سلیقه و گرایشی در این کار گروهی شرکت کنند و با ابتناع به خردجمعی و دقت در گزینش اصلح نسبت به آینده میهن خویش با مسئولیت پذیری اقدام نمایند.

جامعه پزشکی کشور نیز بعنوان یکی از گروههای مرجع و اجتماعی و مورد وثوق آحاد شهروندی دوشادوش ملت شریف ایران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای ا سلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهد کرد.

اهمیت هر دو مجلس بر هیچ کس پوشیده نیست قطعا انتخاب عالمان متاله و فقهای زمان شناس تضمین کننده آینده نظام اسلامی و پشتوانه رهبری و ولایت فقیه است ؛ همچنین به فرموده امام راحل عظیم الشان مجلس در راس امور است .از این سخن به خوبی مستفاد می شود که نقش مجلس شورای اسلامی در تضمین و تصویب لوایح و طرح هایی که موجبات گشودن راهکارهایی نوین در عرصه های مختلف اداره ی کشور به خصوص در حوزه سلامت و بهداشت و درمان خواهد شد ؛ تا چه اندازه مترقی و موثر است . بنا بر این به نظر می رسد مردم بویژه دست اندرکاران و تولیت نظام سلامت باید با حضور پرشور و با شکوه خود به انتخاب انسانهایی بپردازند که از یکسو موجب ارتقای رفاه اجتماعی و از سوی دیگر باعث تسریع رشد و توسعه کشور شوند و به سلامت به عنوان حقی همگانی همان طور که در اصول متعدد قانون اساسی و سیاستهای کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ذکر شده ؛  معتقد بوده و آن را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

تسهیل قوانینی که تحقق عدالت در سلامت و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی درمانی در سراسر کشور به ویِژه مناطق محروم و آسیب پذیر را ممکن ساخته وبا تمرکز بر پیشگیری و حفظ و ارتقای سلامتی موجب تغییر رویکرد نظام سلامت از درمان محور به سلامت نگرشده  همراه با تقویت بیمه ها از اصول مهم درخواستی از مجلس آینده است.

هر شهروند ایرانی به خوبی واقف است که با همدلی و مشارکت موثر می تواند زمینه ساز آینده ای بهتر برای خود و فرزندانش باشد و با ایجاد مجلسی مستقل، آگاه و کارآمد پیشرفت کشوررا در همه زمینه شاهد بوده و با سرانگشت خویش آبادانی و امنیت را به ارمغان آورد.

رجاء واثق دارم که در هفتم اسفند ماه سال 94 برگ زرین دیگری از حضور مدنی و مشارکت همه جانبه مردم در تاریخ این مرز و بوم ورق خواهد خورد

دکتر علیرضا زالی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.