پنجشنبه، 9 فروردین 1403

گزارش سفر رييس كل سازمان نظام پزشکی به شيراز

گزارش سفر رييس كل سازمان نظام پزشکی به شيراز
در پي بازداشت همكار جراح در بيمارستان نورآباد ممسني استان فارس دكتر عليرضا زالي رييس كل سازمان نظام پزشكي روز پنج شنبه به اين استان سفر كرد.

به گزارش روابط عمومي نظام پزشكي دكتر عليرضا زالي رييس كل سازمان در پي بازداشت دكتر فروغ رزمجویي جراح بيمارستان وليعصر شهر ممسني در حين انجام خدمات پزشكي به شيراز رفت.

رييس كل سازمان پس از ديدار با مقامات استاني با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري و رييس دانشگاه علوم پزشكي، رييس شوراي هماهنگي استان فارس و رييس نظام پزشكي شيراز به طور مبسوط در جريان پرونده قرار گرفت. وي سپس در ملاقاتي با دكتر رزمجويي از بازداشت نامبرده ابراز نارضايتي و از از وي دلجويي نمود. دكتر زالي با اشاره به وظيفه سازمان نظام پزشكي در حمايت از آحاد جامعه پزشكي گفت: همكاران پزشك در جاي جاي اين مرز  و بوم عاشقانه و عالمانه مشغول خدمت رساني هستند و جاي تاسف است كه با برخي حركات نسنجيده نه فقط اين جامعه خدوم را آزرده مي كنند بلكه مردم را نيز از خدمت رساني محروم مي نمايند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان فارس در عرصه سلامت کشور هر اتفاقی که برونداد آن احساس عدم امنیت پزشک باشد را خسران آور خواند و افزود با تشکر از مسئولان ذیربط بررسی ابعاد قضیه باید از دو زاویه مصداقی و فرایندی صورت گیرد.

شايان ذكر است هفته گذشته تنها دكتر جراح بيمارستان وليعصر ممسني استان فارس بازداشت شد به طوريكه بيماران مراجعه كننده آن بيمارستان مجبور به اعزام به بيمارستان ديگري در نزديكترين شهر شدند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.