پنجشنبه، 9 فروردین 1403

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی: ارتباط سازمان نظام پزشکی با رسانه ها دوسویه است

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی: ارتباط سازمان نظام پزشکی با رسانه ها دوسویه است
سخنگوی سازمان نظام پزشکی در حاشیه بازدیداز بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: حضور و تعامل با مطبوعات و خبرگزاری ها نماد پاسخگویی به جامعه است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر رضا لاری پور سخنگوی سازمان نظام پزشکی ضمن بازدیداز بیستمین نمایشگاه بین  المللی مطبوعات و خبرگزاری ها که در مصلی تهران درحال برگزاری است ٰ:اظهار داشت:سازمان نظام پزشکی به عنوان یک نهاد صنفی و عمومی کشور وظیفه دارد در جهت آشنایی با رسانه ها و پاسخگویی به جامعه در این نمایشگاه حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی در یکسال گذشته ارتباط خوب و تنگاتنگی با رسانه ها داشته است خاطرنشان کرد: این سازمان در فرصتهای متناوبی که پیش می آید و یا در مناسبت‌های متعدد ارتباط دوسویه با اصحاب رسانه ‌های تصویری ؛ شنیداری و مکتوب دارد و با توجه به ابلاغ سند طرح تحول نظام سلامت و سیاستهای کلی آن از سوی مقام معظم رهبری؛ بیش از گذشته به وظایف خود جامه ی عمل می پوشاند.

لاری پور به نقش پررنگ رسانه ها در انعکاس زحمات حامعه پزشکی اشاره کرد و گفت: این رسانه ها هستند که در کنار جامعه پزشکی تلاش‌های بی وقفه پزشکان خدوم را منعکس کرده و یا مطالبات دوسویه این صتف و مردم را به صورت مستمر پیگیری می‌کنند.

انتهای خبر/

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.