پنجشنبه، 9 فروردین 1403

ویزیت 1880 نفر در سومین سفر گروه مدد محرومان به استان زنجان

ویزیت 1880 نفر در سومین سفر گروه مدد محرومان به استان زنجان
گروه مدد محرومان سازمان نظام پزشکی در سومين سفر خود به شهرستان خدابنده با انجام بیش از 1880 ویزیت و نزدیک به 35 عمل جراحی به ارایه خدمات درمانی به مردم محروم این منطقه پرداختند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشكي دکتر لعبت گرانپایه دبير گروه مدد طی گفتگویی اظهار داشت: گروه مدد محرومان به همراه تیم 11 نفره خود با سفر به شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان به ارایه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم این شهرستان پرداختند.


دکتر گرانپایه آمار ویزیت پزشکان گروه مدد در اين سفر را  96 عمل جراحی عمومی، 277 ویزیت بیماری‌های پوستی، 175 ویزیت دندانپزشکی، 187 ویزیت اطفال، 169 ویزیت زنان و زایمان، 193 ویزیت داخلی، 82 ویزیت ارولوژی، 241 ویزیت گوش و حلق و بینی، 380 ویزیت چشم پزشکی اعلام و تهیه و تفسير 130 عکس رادیولوژی را از جمله مجموعه اقداماتی دانست که در این برنامه دو روزه از سوی این گروه انجام گرفته است.


دبیر گروه مدد محرومان سازمان نظام پزشکی در پایان با تشکر از همکاری‌ها و هماهنگی‌های بسیار خوب از سوی کادر درمانی بیمارستان اميرالمومنين اين شهرستان برای تمامی آنها سلامت و توفیق آرزو نمود.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.