جمعه، 10 فروردین 1403

پيام تبريك دكتر زالي به مناسبت روز بسيج

پيام تبريك دكتر زالي به مناسبت روز بسيج

دکتر محمد رئیس زاده

رییس محترم سازمان بسیج جامعه پزشکی

برادر گرامی سردار محمدرضا نقدی

فرمانده محترم بسیج مستضعفان

 

سلام علیکم

         پنج آذرماه سالروز فرمان تاریخی امام امت مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین یادآور نگاه بلند و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) در جهت خودسازی معنوی جوانان برومند این مرز و بوم و آمادگی برای تأمین امنیت و خنثی‌سازی توطئه‌ها است. بسیج یک حرکت منظم و سازمان اجتماعی است که از همه اقشار مردم مسلمان و پاکباخته که دل در گرو عشق به انقلاب و هدف‌های والای آن دارند؛ برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب به وجود آمده است.

در این راستا جامعه پزشکی کشور از سالیان پیش نهال بسیج را غرس نموده و با همکاری و همیاری همه‌ی اعضای سپیدپوش این جامعه‌ی خدوم اکنون درخت تناور بسیج جامعه پزشکی شجره‌ی طیبه‌ای است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقیین و حدیث عشق می دهد و مکتب شاهدان و سربازان گمنامی است که برخی از آنان بر گلدسته‌های رفیع، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

شدت حس انسان دوستی و تعهد اخلاقی و انقلابی جامعه پزشکی نشان از عمق اعتقاد این جامعه پرافتخار در کسوت بسیجی قهرمان است که بدون هیچ چشم داشتی در مناطق سخت و صعب العبور و محروم حاضر شده و با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد.

یاد و خاطره شهیدان سپید پوش این راه گرامی داشته، بر جانبازان و ایثارگران این عرصه درود می فرستم و با تبریک روز بسیج، همان «نیروی کار آمد کشور برای همه میدان‌ها» به همه بسیجیان سلحشور، آمادگی این سازمان را برای همکاری‌های مشترک فی‌مابین اعلام می‌دارد.

 

 

دكتر علیرضا زالی

رييس كل

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.