پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پیام هیات رئیسه مجمع عمومی به منتخبین شورای عالی نظام پزشکی کشور

هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی طی پیامی ضمن تبریک به منتخبین شورای عالی نظام پزشکی کشور خواستار مشارکت و همکاری اعضای شورای عالی ؛ اعضای مجمع و ا ستفاده از نظرات همه صاحبان فکر و اندیشه در سراسر کشور برای تحول و اعتبار روز افزون جامعه پزشکی شد.

همکاران ارجمند منتخبین شورای عالی نظام پزشکی کشور

سلام علیکم

     با نهایت مسرت حسن اعتماد اعضای محترم مجمع عمومی نظام پزشکی به آنجنابان را تبریک عرض می نمائیم.

اکنون و با مشخص شدن ترکیب نهائی ارکان سازمان ، که با حضور چهره های موثر توانمند و صاحب نظر همراه گردیده است ، نوید روزهای خوش در جامعه پزشکی می رود و امیدها به بهبود وضعیت فعلی بیشتر گردیده است .

شورای عالی نظام پزشکی به عنوان مرجع اجرایی اهداف و وظایف سازمان دارای اختیارات وسیعی است که در صورت نقش آفرینی موثر می تواند منشاء تحول و اعتبار روزافزون جامعه پزشکی گردد. امروز مصائب و مشکلات نظام سلامت در کنار چالش های موجود لزوم همدلی ، هماهنگی و تلاش بیشتر برای حل و فصل این موضوعات را می طلبد که در این میان شورای عالی می تواند ضمن بهره مندی از توان بالای خود و اعضای مجمع ، زمینه مشارکت و استفاده از نظرات همه صاحبان فکر و اندیشه سراسر کشور را فراهم نماید.

رجاء واثق داریم این اتفاق مبارک که در رای اعتماد نمایندگان هیات مدیره های سراسر کشور به شما عزیزان تبلور یافته است به فضل الهی تحقق یافتنی است .

هیات رئیسه مجمع عمومی

دکتر منصور جعفری نمین  دکتر عباس آقازاده     دکتر لاله تدین   دکتر محمدحسین انصاری مود

 

برچسب ها : مجمع عمومی
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.