جمعه، 10 فروردین 1403

رئیس سازمان نظام پزشکی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات: رسانه ها در حوزه سلامت باید تخصصی تر عمل کنند

زالی با اشاره به اینکه رشد رسانه های سلامت از نظر کمی و کیفی در سالهای اخیر در خور تحسین است اظهار داشت : امروز رسانه ها در حوزه سلامت باید تخصصی تر ؛بالنده تر و منطقی تر عمل کرده و مبتنی برشواهد بیشتر اخبار را انعکاس دهند.

 

 به گزارش خبرنگار سازمان نظام پزشکی علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ضمن بازدید از غرفه ها  بیان داشت : نمایشگاه مطبوعات یک امر مهم فرهنگی در کشور محسوب می شود و فرصت مناسبی است تا فضای رقابتی سالمی برای عرضه شرایط متفاوت در حوزه رسانه ای کشور فراهم شود.

وی افزود : برپایی چنین نمایشگاهی می تواند آثار فرهنگسازی نوین را در بحث رسانه ای  کشور داشته باشد  زیرا در چنین فضایی که بصورت متقن گروههای مختلف رسانه ای در کنار هم قرار گرفته اند؛  زمینه رقابت سالم مهیا می شود.

وی با اشاره به اینکه مطبوعات و خبرگزاری ها می توانند به  عنوان یک نقطه اشتراک  از تجارب یکدیگر که در این نمایشگاه متجلی است بهره لازم را ببرند؛ ادامه داد : وجود فضاهای آزاد اندیشی و کرسی هایی که نقد و واکاوی از محوری ترین بحث های آنهاست ؛ جزء نکات  مثبت این نمایشگاه محسوب می شود که به آن توجه ویژه شده است .

زالی در خصوص رسانه های حوزه سلامت تصریح کرد : در حوزه پزشکی و سلامت  نسبت به سال گذشته نقش پررنگ تری را از حضور رسانه هایی که در این حوزه کار می کنند؛ شاهد هستیم.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه دردهه اخیر سلامت به عنوان یک مبحث تخصصی جذاب و مهم در فصول اجتماعی  وارد مجموعه ی  رسانه ای کشور شده است گفت : امروز رسانه های ما در حوزه سلامت باید تخصصی تر؛ بالنده تر و منطقی تر عمل کنند ومبتنی بر شواهد بیشتر اخبار را انعکاس دهند.

وی  رشد رسانه های سلامت  را از نظر کمی و کیفی در سالهای اخیر در خور تحسین  دانست و خاطرنشان کرد : موضوع سلامت دغدغه بسیار مهم مردم در حوزه  اجتماعی کشور بوده و از مدتها قبل به عنوان یک مطالبه در اذهان رسانه ای وجود داشت که به بحث سلامت بطور جدی بپردازند .

وی اضافه کرد :امسال نیز همانند سنوات گذشته شاهد حضور رسانه های سلامت در نمایشگاه مطبوعات هستیم و امیدوارم  شاهد حضور تخصصی تر رسانه های مکتوب ؛ مجازی و خبرگزاری ها در بخش سلامت باشیم .

وی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را فرصتی برای نقد برنامه های کشور در حوزه سلامت دانست و اذعان داشت : این نمایشگاه فرصتی است تا در آستانه تدوین  برنامه ششم توسعه برای بهتر شدن بخشهای نظام سلامت که دغدغه بسیار مهم مردم در حوزه  اجتماعی کشور است ؛ گام برداریم.

 

گفتنی است رئیس کل سازمان نظام پزشکی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه های سلامت نیوز؛ سپید ؛ مردم سالاری ؛ ایرنا ؛ ایسنا ؛ فرهیختگان ؛ دانشگاه آزاد ؛ مهر و غیره بازدید کرد.

انتهای پیام / ر

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.