جمعه، 10 فروردین 1403

برگزاری نخستین سمینار فیزیوتراپی با امتیاز باز اموزی

برگزاری نخستین سمینار فیزیوتراپی با امتیاز باز اموزی
عضو شورایعالی نظام پزشکی و نماینده جامعه فیزیوتراپی کشور از برگزاری نخستین سمینار فیزیوتراپی با عنوان ارزیابی بیماران و استاندارد سازی خدمات فیزیوتراپی در 26 تیر ماه خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امر بین الملل سازمان فیزیوتراپیست فرجود شکوهی عضو شورایعالی نظام پزشکی و نماینده جامعه بزرگ فیزیوتراپی کشوردر گفتگو با خبرنگار سازمان  گفت:

با همکاری کامل سازمان نظام پزشکی کشور برای اولین بار نخستین سمینار فیزیوتراپی با عنوان " ارزیابی بیماران واستاندارد سازی خدمات فیزیوتراپی" با امتیاز بازآموزی 26 تیرماه درمحل سالن اجتماعات سازمان نظام پزشکی برگزار می شود.

این همایش توسط جناب آقای دکتر زالی ریاست کل سازمان افتتاح می شود و درحاشیه این همایش پانل ویژه ای به نام " دکترای حرفه ای فیزیوتراپی " با همکاری جمعی از فعالان رشته به ریاست جناب آقای موذن زده بازرس انجمن فیزیوتراپی ایران برگزار میشود که در آن پانل : موانع و مشکلات و راهکارهای اجرایی شدن دکترای حرفه ای فیزیوترای در ایران مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت .

دبیر اجرایی سمینارافزود امیدواریم که این سمینار فتح بابی باشد برای همکاری های بیشتر جامعه بزرگ فیزیوتراپی کشور با سازمان نظام پزشکی.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.