جمعه، 10 فروردین 1403

خدمت در دستگاه قضایی مأجور و ستوده است

خدمت در دستگاه قضایی مأجور و ستوده است

سازمان نظام پزشکی طی بیانیه ای هفته قوه قضائیه را به تمامی دست اندرکاران خدوم دستگاه قضاتبریک گفته و از خدمات ارزشمند آن ها تشکر و قدردانی نمود.

 

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی در متن این بیانیه آمده است :

و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین

امسال هفته قوه قصائیه با شهادت اسوه عدالت و تقوا و مظهر شجاعت و قسط و لیالی متبرکه قدر که از هزار ماه برتر و والاتر است همزمانی یافته است. خدمت در دستگاه قضایی در پیشگاه پروردگار متعال و حکم در بین مخلوقات آفریدگار به عدل و داد ، خدمتی مأجور و ستوده است. تلاش در احقاق حق مظلومان و گسترش عدالت به نیابت از ذات اقدس باریتعالی همان دادگر بزرگ و عادل که عدلش عالمیان را فراگیر است امری خطیر و دشوار است.

هفتم تیرماه که مزین به خون شهدای والامقامی است که شجره طیبه ی عدالت را آبیاری نموده اند فرصت مغتنمی است تا از خدمات شایسته و تلاش های بی وقفه خدمتگزاران متعهد و خدوم دستگاه قضا تقدیر و تکریم شود و یاد شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران باوفایش گرامی داشته شود.

سازمان نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی کشور با گرامیداشت هفته قوه قضاییه از همه مسوولان قضایی ، قضات و دست اندرکاران این دستگاه معظم به ویژه حمایت ها و دستورات مدبرانه ریاست محترم قوه قضاییه در امور پزشکی که منجر به خدمت رسانی بیشتر و دلگرمی آحاد کادر درمانی کشور شده است سپاسگزاری نموده همانطور که در دیدارهای حضوری نیز مورد تصریح قرار گرفت این سازمان آمادگی خود را در تشکیل کمیته های کارشناسی مشترک و حل وفصل و بهینه سازی موضوعات فی مابین اعلام می دارد.

توفیقات همگان را درخدمت به نظام اسلامی خواستارم.

 

 

دکترعلیرضا زالی

          رییس کل    


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.