جمعه، 31 فروردین 1403
هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکیآرشیو

نخستین نشست هیات مدیره‌های منتخب نظام پزشکی در سراسر کشور برگزار می‌شود

رئیس هیات مرکزی نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: نخستین نشست هیات مدیره‌های منتخب نظام پزشکی فردا(۱۹مرداد) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رشد ۱۱درصدی مشارکت در هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران


با مشارکت ۸۵۴۰ رای دهنده در هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، منتخبان راه یافته به هیات مدیره این سازمان معرفی شدند.

نتایج انتخابات نظام پزشکی صومعه سرا و ماسال اعلام شد

نتایج انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی صومعه سرا و ماسال اعلام شد.

ارائه صورتجلسه نتایج آرای هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی

بدنبال سوالات مکرر همکاران در خصوص اعلام نتایج انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی ، صورتجلسه نتایج آرا اعلام می شود.

پایان شمارش آراء هشتمین انتخابات سازمان نظام پزشکی در اکثر شهرها


دبیرخانه هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی اعلام کرد که شمارش آراء در اکثر شهرها به پایان رسیده و تنها نتایج چند کلانشهر باقی مانده که امیدواریم تا بعد از ظهر امروز به پایان برسد.

نتایج هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی فردا اعلام می شود

معاون درمان وزارت بهداشت و رییس ستاد مرکزی اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: شمارش آرا بلافاصله پس از پایان زمان رای گیری با حضور نمایندگان هیات نظارت، هیات اجرایی و نماینده فرمانداری شهرستان مربوطه آغاز و نتایج اولیه انتخابات توسط هیات نظارت شهرستان در روز شنبه ۲۶ تیرماه اعلام می شود.

مدت زمان انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی تمدید شد

انتخابات نظام پزشکی در کلانشهر تهران تا ساعت 21 و درکلانشهر مشهد تا ساعت 22 تمدید شد.

احتمال تمدید رای‌گیری در تهران


رئیس هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور توضیحاتی دریاره روند برگزاری انتخابات هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ارائه کرد و از افزایش درصد مشارکت نسبت به دوره قبل خبر داد.

رای امروز؛ رای تحول است

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با بیان این که رای امروز رای تحول است که بخشی به تیم قبلی باز میگردد که توانسته سازمان را زنده نگه دارد؛ گفت: امیدواریم این روند در تیم بعدی تکرار شود. در سازمان نظام پزشکی اولویت اول پیش از پزشکان ، سلامت مردم است چون اگر به مردم نرسیم سازمان می‌خواهیم برای چه؟ در دوره کرونا سعی کردیم کنار مردم باشیم و خدمت کنیم‌ و حضور امروز جامعه پزشکی در انتخابات نشان می‌دهد این همراهی با مردم به جان پزشکان چسبیده است.

استقبال از انتخابات نظام پزشکی بیش از انتظارات است


رییس هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استقبال از انتخابات این دوره نظام پزشکی را بیش از انتظار خواند و گفت: احتمالا در تهران انتخابات تا سقف ۱۴ ساعت تمدید شود .

صفحه 1 از 6ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  بعدی   انتها