جمعه، 10 فروردین 1403

در دستور کار سازمان نظام پزشکی قرار گرفت؛

طراحی و پیاده سازی بستر مناسب مجازی تبلیغات پزشکان

طراحی و پیاده سازی بستر مناسب مجازی تبلیغات پزشکان


در سومین جلسه کمیته مرکزی تبلیغات سازمان نظام پزشکی ، طراحی و پیاده سازی بستر مناسب مجازی اختصاصی برای تبلیغات پزشکان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ، سومین جلسه کمیته مرکزی تبلیغات سازمان نظام پزشکی با حضور نمایندگانی از وزارت بهداشت ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تعزیرات حکومتی ، سازمان شهرداری های وزارت کشور، سازمان غذا و دارو ، رسانه ملی و پلیس فتا در محل سازمان نظام پزشکی تشکیل و در خصوص مباحث مرتبط با تبلیغات پزشکی در فضای مجازی بحث و بررسی های لازم انجام شد.

بنابراین گزارش در این جلسه مصوب شد تا سازمان نظام پزشکی با همکاری تمامی اعضای حقوقی کمیته مرکزی تبلیغات نسبت به طراحی و پیاده سازی بستر مناسب مجازی اختصاصی جهت تبلیغات پزشکان اقدام نماید و سازمان صدا و سیما نیز سیستم هوشمند رصد فضای مجازی برای تبلیغات غیرمجاز در حوزه سلامت را در اختیار سازمان نظام پزشکی قرار دهد.

گفتنی است با توجه به گستردگی تبلیغات افراد غیرپزشک در شبکه های اجتماعی فضای مجازی و آگاه نمودن عموم مردم در خصوص تبلیغات غیرمجاز فضای مجازی در امورپزشکی ، پس از احصاء غیرمجاز بودن و غیر عضو سازمان نظام پزشکی بودن فرد تبلیغ کننده ، موارد به پلیس فتا گزارش تا پیگیری های لازم انجام شود.

 

سرهنگ حمید کیانی رئیس اداره تشخیص جرایم سایبری پلیس فتا نیز در خصوص برخورد با افراد غیرپزشکی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغات در حوزه سلامت نموده و با جان مردم بازی می کنند، قول مساعد داد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.