پنجشنبه، 9 فروردین 1403

ورزش عامل مثبت و تاثیرگذار بر استرس های شغلی پزشکان

ورزش عامل مثبت و تاثیرگذار بر استرس های شغلی پزشکان
مسئول برگزاری مسابقات بدمینتون جامعه پزشکی کشور با بیان این که پزشکان بر حسب مشغله کاری در معرض استرس های زیادی قرار دارند ، گفت: ورزش عامل مثبت و تاثیرگذاری برای رفع استرس های شغلی جامعه پزشکی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر مهدی انوری متخصص قلب و عروق‌ و مسئول برگزاری مسابقات بدمینتون جامعه پزشکی کشور با اشاره به این که اگر اطلاع رسانی مناسبی برای شرکت جامعه پزشکی در جشنواره ورزشی انجام شود شاهد حضور شرکت کنندگان زیادی در مسابقات خواهیم بود، بیان کرد : ورزش و فعالیت بدنی جزء اساسی سلامت بدن به خصوص قلب و فشار خون بوده که بر سلامت کل افراد جامعه موثراست.

وی افزود: پزشکان با توجه به مشغله کاری و استرس های شغلی در معرض بیماری های جسمی و روحی متعددی قرار دارند که ورزش می تواند عامل مثبت و تاثیر گذاری برای رفع این استرس ها باشد.

وی ضمن قدردانی از ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی برای فراهم کردن امکان برگزاری مسابقات ورزشی خاطرنشان کرد : مسابقات در دو روز ۷ و ۸ شهریورماه برای خانم ها و آقایان به صورت تک نفره آزاد حذفی برگزار می شود و با توجه به این که پزشکان جزو متولیان سلامت کشور هستند ؛ شرکت در فعالیت های ورزشی هم در روحیه ایشان و هم در ترغیب عموم جامعه برای حضور در فعالیت های ورزشی موثر است.

گفتنی است دکتر مهدی انوری دارای مدال برنز و نقره تیمی بدمینتون دانشجویان علوم پزشکی کشور، رئیس کمیته تحقیقات فدراسیون بدمینتون ج.ا.ا، معاون توسعه بدمینتون قاره آسیا و عضو کمیته سلامت فدراسیون جهانی بدمینتون است.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.