جمعه، 10 فروردین 1403

مجمع عمومی عادی سالیانه نظام پزشکی در حال برگزاری است

مجمع عمومی عادی سالیانه نظام پزشکی در حال برگزاری است
با حضور180نفر از اعضا ،مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام پزشکی امروز ۲۵ مردادماه ۹۸ در محل انستیتو پاستور در حال برگزاری است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی.دکتر قربانی رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا بویژه شهدای پزشک در دوران جنگ تحمیلی گفت:در چارچوب قوانین و مقررات،فضا برای انتخابات هیات رییسه و بازرسان مجمع عمومی مهیا شده است زیرا این انتخابات نقش اساسی و سرنوشت ساز برای جامعه پزشکی دارد.
وی افزود: سازمان نظام پزشکی با توجه به تفکرات حاکم در جامعه پزشکی ،با حفظ حرمت سازمان های دیگر،باید یک پله بالاتر از تشکیلات سازمان های دیگر باشد.
وی با اشاره به مباحث مالیات و کارتخوان جامعه پزشکی تصریح کرد:فضای نامناسبی برای جامعه پزشکی بویژه در رسانه ملی ایجاد شده و هجمه های فراوانی علیه این قشر وجود دارد اما مردم به نوع خدمت جامعه پزشکی توجه دارند و اعتماد بین مردم و جامعه پزشکی هر روز بیشتر می شود.
وی با تاکید بر معضلات جامعه پزشکی خاطرنشان کرد:از هیات رییسه و بازرسان منتخب مجمع عمومی خواستار پیگیری مشکلات جامعه پزشکی و ارایه راهکارهای قانونی در جهت رفع آنها هستیم.
انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.