پنجشنبه، 9 فروردین 1403

رئیس هیات مدیره نظام پزشکی اهواز گلایه کرد: سنجش ماهیت کاری جامعه پزشکی بر اساس کاستی ها

رئیس هیات مدیره نظام پزشکی اهواز گلایه کرد: سنجش ماهیت کاری جامعه پزشکی بر اساس کاستی ها
رئیس هیات مدیره نظام پزشکی اهواز با گلایه از اینکه ماهیت کاری جامعه پزشکی به گونه ای است که بر اساس کاستی هایش سنجیده شده و داشته هایش همیشه پنهان است، خاطرنشان کرد: هیچ پزشکی نیست که دچار خطا در طبابات نشده باشد، به هر حال هر دروازه بان هم در طول حیات ورزشی خود یک گل خواهد خورد.

دکتر بیژن کیخائی رئیس هیات مدیره نظام پزشکی اهواز در گفتگوی احتصاصی با خبرنگار نظام پزشکی با ابراز تاسف از هجمه های اخیر به جامعه پزشکی، گفت: متاسفانه در ماه های اخیر جامعه پزشکی یکی از شرایط سخت عمر فعالیت خود را سپری می کند.

وی با اشاره به اینکه هجمه های اخیر توسط گروه های مختلف و افراد آگاه و یا ناآگاه به جامعه پزشکی وارد شده است، اظهار داشت: اگر جامعه پزشکی که مورد احترام و وثوق مردم است، آسیب دیده و در امنیت شغلی نباشد، نهایتا آسیب پذیر ترین قشر بیماران خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی هیات مدیره نظام پزشکی استان خوزستان با اشاره به اینکه جامعه پزشکی با تلاش بسیار انواع و اقسام بیمارای های سخت و صعب العلاج را درمان می کند، عنوان کرد: در این میان امکان دارد بیماری دچار عاضه شده و یا حتی فوت کند اما  باید توجه داشت هیچ پزشکی قلبا و از روی عمد راضی به این مسئله نبوده و تمام تلاش خود را برای بهبود بیمار به کار می بندد.

وی ادامه داد: جامعه پزشکی همیشه ثابت کرده و نشان داده است که در تمام حوادث از جمله جنگ تحمیلی، زلزله و غیره در صف اول و در کنار مردم خدمات ارزنده ای را ارائه کرده و در حال حاضر نیز در دورترین نقاط کشور به درمان بیماران پرداخته و بیماران بی نیاز به درمان در خارج از کشور هستند.

 

*هنرمندان در کلام خود محتاط باشند

به گفته کیخائی هر دیکته نوشته شده ای، امکان دارد چند غلط هم داشته باشد اما دلیل نمی شود که آن را برجسته کرده و افراد را مورد هجمه قرار دهیم.

وی با گلایه از هجمه اخیر هنرمندان به جامعه پزشکی، تصریح کرد: از هنرمندان انتظار می رود در کلام خود محتاط بوده و یک خطا را به کل جامعه پزشکی تعمیم ندهند.

رئیس هیات مدیره نظام پزشکی اهواز در پایان گفت: از رئیس کل نظام پزشکی و همکارانشان نیز انتظار می رود پشتیانی مناسبی را از جامعه پزشکی در این خصوص دشته باشند.

انتهای پیام/ع  

(استفاده از اخبار با ذکر منبع الزامی است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.