جمعه، 31 فروردین 1403

در همایش تخصصی فیزیوتراپیست ها مطرح شد/ سازمان‌های بیمه‌گر موارد کتاب تعرفه جدید را بی‌کم و کاست اجرا کنند

در همایش تخصصی فیزیوتراپیست ها مطرح شد/ سازمان‌های بیمه‌گر موارد کتاب تعرفه جدید را بی‌کم و کاست اجرا کنند
همایش تخصصی نظارت براجرای صحیح تعرفه جدید فیزیوتراپی با حضور نمایندگان جامعه بزرگ فیزیوتراپی کشور و تعدادی از فعالان رشته فیزیوتراپی در سالن همایش سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، محمد رسولی رییس انجمن فیزیوتراپی تهران با تقدیر از رئیس  سازمان نظام  و تمامی دست اندرکاران سازمان که میزبان جلسات فیزیوتراپیست ها در خانه پدری هستند، ضمن خیر مقدم به حاضرین در این اجلاس تخصصی، با تاکید بر پیشگامی جامعه بزرگ فیزیوتراپی کشور در امر نظارت بر لزوم رعایت هماهنگ تعرفه های سال 93 مصوب هیات وزیران توسط همه فیزیوتراپیست ها، تاکید و نکات مهمی را در مورد دستورالعمل های اجرایی بسته نظارتی بیان کرد.

در ادامه این همایش، نحوه نگارش تخصصی نسخه های مندرج در دفترچه های بیمه توسط مسئولین کمیته فنی انجمن فیزیوتراپی آموزش و به سوالات فیزیوتراپیست ها در این زمینه پاسخ داده شد.

همچنین محمد رضا جمالزاده، نایب رییس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به بخشنامه سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح مربوط به تعرفه 93، بر لزوم اخذ ما به التفاوت تعرفه بخش خصوصی و دولتی توسط مراکز خصوصی تاکید کرد.

در پایان شرکت کنندگان در این جلسه با اشاره به بند یک مصوب هیات وزیران مبنی بر تصویب کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت که دلالت بر قانونی بودن آن از تاریخ93/7/1 دارد، خواستار اجرای بدون کم کاست آن توسط کلیه سازمان های بیمه گر، پایه و تکمیلی شده وبر غیر قانونی بودن صدور بخشنامه ها، مقررات و قراردادهای خارج از شمول موارد کتاب تعرفه 93 تاکید کردند.

انتهای خبر/
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.