پنجشنبه، 9 فروردین 1403

تاسیس دو دفتر جدید ویژه پزشکان عمومی و دستیاران در سازمان نظام پزشکی

تاسیس دو دفتر جدید ویژه پزشکان عمومی و دستیاران در سازمان نظام پزشکی
رئیس کل سا زمان نظام پزشکی گفت : برای پیگیری مسائل و مشکلات پزشکان عمومی و دستیاران به زودی دو دفتر در سازمان نظام پزشکی تاسیس خواهد شد.

دکتر ایرج فاضل رئیس کل سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار نظام پزشکی درخصوص پیگیری مسائل و  مشکلات پزشکان عمومی و دستیاران بیان کرد : در سازمان نظام پزشکی در جریان مشکلات این دو قشر هستیم و مکاتباتی را با دانشگاههای علوم پزشکی انجام داده ایم تا فهرستی از افراد واجد شرایط خود را به ما معرفی کنند.

وی افزود : با تاسیس یک دفتر ویژه ، این دو قشر می توانند مسائل و مشکلات خود را طرح نموده و با استفاده از پتانسیل دستیاران علاقه مند و فعال شروع به کار کنند.

دکتر علیرضا سلیمی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی نیز ضمن اشاره به مشکلات متعدد دستیاران اظهار کرد : یکی از گروههای مهم و تاثیر گذار جامعه پزشکی و پیراپزشکی دستیاران هستند که مطالبات آنها پیش از برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی بر این محور بود که محلی برای ابراز مشکلات و حل و فصل آن برای این قشر وجود داشته با شد.

وی افزود : بر مبنای این خواسته که از مدتها پیش مطرح شده در معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی این موضوع را در اولویتهای کاری خود قرار دادیم و حتی جلساتی را با دستیاران در بخشهای مختلف داشتیم.

وی ادامه داد : طبق بررسی های انجام شده ، مقرر شد تا دفتر یا کمیته ای را در سازمان نظام پزشکی برای پیگیری مطالبات دستیاران تاسیس کنیم و بیشترین قرابت دستیاران نیز با معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی است.

انتهای پیام

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.