پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دیداررییس کل نظام پزشکی کشور با رئیس نظام پزشکی وین

دیداررییس  کل نظام پزشکی کشور با رئیس نظام پزشکی وین
رییس نظام پزشکی وین به همراه معاون اتاق بازرگانی اتریش در محل سازمان نظام پزشکی با دکتر زالی رییس کل این سازمان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی ضمن خوشامد گویی به پروفسور توماس سیکرس Thomas Szekeres رییس نظام پزشکی وین و دکتر افنر AntonG.Ofver معاون اتاق بازرگانی و رییس بیمه شغلی اتریش از توانمندی های پزشکان ایرانی و پتانسیل بالای آنان در خدمات رسانی به بیماران سخن گفت.

سازمان نظام پزشکی ایران ارتباطات خوبی را از طریق سفارت اتریش با جامعه پزشکی آن کشور برقرار کرده است و طی دو سال گذشته نیز تفاهم نامه ای در این زمینه منعقد شده است که پیرو آن رییس نظام پزشکی وین تقاضای دیدار با ریاست کل سازمان نظام پزشکی ایران را نمود.

بنابر این گزارش در جلسه مشترکی که بین زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی و توماس سیکرس رییس نظام پزشکی وین برگزار شد هر دو طرف خواستار ارتباطات بیشتر درحوزه های مختلف پزشکی بوده و رییس کل سازمان نظام پزشکی تقاضای ارتباطات بیشتر و شرایط بهتری برای تبادل اطلاعات و شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت پزشکان ایرانی در اتریش را داشت زیرا تاکنون اتریش پیشرفتهای خوبی در حوزه پزشکی داشته است که این موضوع با استقبال مواجه شد.

گفتنی است در این جلسه سالومه سعیدی نماینده سفارت اتریش نیز حضور داشت و این سفارتخانه برای ویزای پزشکانی که خواستار شرکت در دوره های آموزش کوتاه مدت در آن کشور هستند سهمیه در نظر گرفته که باید حداقل سه ماه زودتر به سفارت اتریش برای انجام کارهای قانونی مراجعه کنند تا بتوانند در اسرع وقت در این دوره های آموزشی شرکت کنند.

دکتر افنر رییس بیمه شغلی اتریش نیز که در این جلسه حضور داشت به وجود هفت مرکز تروما  اشاره کرد که چهار مرکز آن شامل توانبخشی می شود و یکی از این چهار مرکز به صدمات مغزی اختصاص یافته است و  سرانجام مقرر شد ارتباطات بیشتری  بین جامعه پزشکی ایران و اتریش برای شرکت در دروه های آموزش کوتاه مدت پزشکی و هچنین تروماها برقرار شود .

انتهای پیام

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.