شنبه، 1 اردیبهشت 1403

"دزدی" تهمت به جامعه پزشکی است / مسوولان قضایی برخورد کنند

"دزدی" تهمت به جامعه پزشکی است / مسوولان قضایی برخورد کنند
رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به محتوای کلیپ منتشرشده در فضای مجازی علیه جامعه پزشکی گفت : لقب دزد تهمت به جامعه پزشکی است که باید مسوولان قضایی با رصد این کلیپ این موسسه به اصطلاح فرهنگی را تحت سوال قرار دهند.

دکتر ایرج خسرونیا در گفت و گو با خبرنگار نظام پزشکی با اشاره به  این که وقتی مسوولان از تریبون رسمی جامعه پزشکی را زیر سوال می برند ، هر کس به خود اجازه می دهد تا نسبت به این قشر فرهیخته بی حرمتی کند ، اظهار داشت : نمی گوییم صد در صد جامعه پزشکی سالم هستند اما این قشر هم مانند وکلا ، قضات و سایر صنوف از اشتباه مبرا نیست و اگر برخی در این صنف تخلف می کنند نماینده بقیه نیستند و نباید کل این جامعه را زیر سوال برد.

وی با بیان این که انتشار این هتاکی ها انگیزه کار کردن را از پزشکان می گیرد افزود: با از بین بردن اعتماد بین بیمار و پزشک مشکل بزرگی در جامعه بوجود می آید و دیگر نه پزشکان کیفیت کارشان مانند گذشته خواهد بود و نه بیمار با اطمینان خاطر درمان خود را به دست پزشک می سپارد.

 

رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تاکید بر اینکه این نوع حرمت شکنی ها سبب می شود تا  کیفیت فدای هجویات شود، تصریح کرد : پزشکان با جان مردم سرو کار دارند و چگونه مسوولان این نوع هتاکی ها را رصد کرده و پاسخی به تهمت ها نمی دهند در حالی که حق جامعه پزشکی نیست که اینگونه مورد هجمه قرار گیرد.

خسرونیا با بیان این که برخی سعی دارند با انتشار این نوع کلیپ ها جامعه پزشکی را سخیف جلوه دهند اذعان داشت : باید جلوی انتشار این نوع کلیپ ها از سوی موسساتی که تحت عنوان کار فرهنگی اقدام به ساخت چنین فیلم هایی می کنند ؛ گرفته شود تا به راحتی این اجازه را به  خود ندهند که صنفی را دزد بنامند.

انتهای پیام / ر

(استفاده از خبر با ذکر منبع الزامی است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.