پنجشنبه، 9 فروردین 1403

اعلام مخالفت نامزدهاى انتخابات هفتمين دوره نظام پزشکی در شهر شیراز

اعلام مخالفت  نامزدهاى انتخابات هفتمين دوره نظام پزشکی در شهر شیراز
اكثريت قريب به اتفاق نامزدهاى انتخابات هفتمين دوره سازمان نظام پزشكى در شهر شيراز به نوع برگزارى اينترنتى-الكترونيكى انتخابات سى ام تيرماه بطور مستدل مخالفت خود را اعلام نمودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی متن نامه این اعتراض به شرح ذیل است :

هیأت محترم مرکزی نظارت بر انتخابات هفتمین دوره سازمان نظام پزشکی کشور
بدینوسیله امضاء کنندگان این نامه از نامزدهای انتخابات مذکور، مراتب اعتراض و مخالفت خود را به دلایل زیر با برگزاری الکترونیکی- اینترنتی این انتخابات اعلام داشته و مستدعی است جهت پیشگیری از بروز یا تشدید فضای بی اعتمادی در مراحل برگزاری انتخابات و نتایج حاصله و حتی رسیدگی به اعتراضات وارده، نسبت به اجرای انتخابات غیر الکترونیکی- اینترنتی در سطح کشور، اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
1-    عدم وجود زیرساختهای لازم از نظر اطلاعات دقیق، به روز شده و آنلاین تا روز قبل از انتخابات از تمامی شاغلین حرف پزشکی در سطح کشور به تفکیک
شهرها اعم از محل فعالیت رسمی و مجاز برای رأی دادن عضو، تغییرات شماره تلفن همراه عضو و همپوشانی فعالیت در دو شهر چه در سازمان نظام پزشکی و
چه در وزارت بهداشت.
2-    عدم وجود نرم افزار دقیق و آزموده شده برای برگزاری انتخابات وسیع نظام پزشکی در سراسر کشور و نگرانی از ورود بدافزارها و بروز مشکلات امنیتی و سایبری در اجرای آن.
3-    عدم وجود سوابق کاملاً موفق در مسیر اجرای انتخابات الکترونیکی-اینترنتی در سطح انجمنهای پزشکی کشور و بروز اختلالات بوجود آمده در حین اجرای تنها انتخابات برگزار شده با این روش در اردیبهشت ماه 96.
4-    پیشگیری از بروز شائبه در فضای اعتماد موجود در جامعه پزشکی برای کل پروسه انتخابات و نهایتاً بروز شائبه نسبت به منتخبین تنها نظام صنفی و غیر دولتی جامعه پزشکی کشور با عنایت به موضوع مهم اختیارات تام وزارت بهداشت به عنوان مجری انتخابات و عوارض مترتبه ناشی از نتایج حاصله در جامعه پزشکی و نظام سلامت.
5-    عدم آشنایی برخی از اقشار جامعه پزشکی برای مشارکت فعال و بدون اشتباه در انتخابات الکترونیکی- اینترنتی.
پیشاپیش از بذل توجه و اهتمام شما سروران گرامی سپاسگزاری می گردد.

رونوشت:
-    هیآت نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان شیراز

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.