پنجشنبه، 9 فروردین 1403

کیفیت برنامه های علمی و آموزشی رادیو در حوزه سلامت ارتقاء می یابد

کیفیت برنامه های علمی و آموزشی رادیو در حوزه سلامت ارتقاء می یابد
نشست هم اندیشی معاون صدای سازمان صدا و سیما و روسای انجمن های پزشکی کشور در ساختمان شهدای رادیو برگزار و بر ارتقای کیفیت برنامه های علمی و آموزشی رادیو در حوزه سلامت تاکید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در این نشست هم اندیشی معاون صدای سازمان صدا و سیما، روسای شبکه های رادیو، دکتر ایرج فاضل رئیس مجمع انجمن های علمی  گروه پزشکی ایران و تنی چند از روسای انجمن های علمی گروه پزشکی ایران و بیمارستان ها  ، دبیر کمیسیون انجمن های علمی وزارت بهداشت ، دکتر نوبخت عضو کمیسیون بهداشت مجلس و دبیر مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران  و همچنین دکتر اعتماد سعید رئیس شبکه سلامت صدای جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

گفتنی است در این نشست پس از طرح مسائل مربوط به برنامه های پزشکی صدا مقرر شد به منظور حفظ و  ارتقای کیفیت علمی و آموزشی برنامه های حوزه سلامت برای شنوندگان رادیو ، کمیته مشترکی از نمایندگان طرفین تشکیل و برای برنامه های آتی تصمیم گیری های لازم انجام شود.

لازم به ذکر است شاه آبادی، معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست گفت: برای استفاده بهینه از پزشکان و ارتقای سلامت در برنامه های صدا و سیما، بانک کارشناسان کامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه نماد افکار عمومی در جامعه است و باید برای ارتقای سطح بهداشت، درمان و سلامت روان جامعه از کارشناسان و پزشکان مجرب در برنامه های رادیویی استفاده شود.

انتهای پیام

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.