جمعه، 31 فروردین 1403

حرمت جامعه پزشکی باید حفظ شود

حرمت جامعه پزشکی باید حفظ شود
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه برخی از انجمن‌های پزشکی می‌خواهند مشکلشان را کف خیابان حل کنند، گفت: اگر به وزارت بهداشت و نظام پزشکی اعتماد داشته باشند مسائل قابل حل بوده و نیاز به تجمع ندارند.

به گزارش خبرنگار  نظام پزشکی دکتر علی نوبخت در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت، اظهار کرد : این طرح موفقیت‌های زیادی به همراه داشته و اکنون به جز تأمین اعتبارات و منابع پایدار مشکل دیگری وجود ندارد.

وی  با اشاره به این که اخیرا روزنامه گاردین با ارائه گزارشی این موفقیت‌ها را مورد توجه قرار داده است؛ افزود :  نظرسنجی‌ها نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز مؤید این موفقیت است که اخیراً روزنامه گاردین نیز این سؤال را مطرح کرده که دولت روحانی چگونه توانسته این موفقیت را کسب کند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی اختیارات وسیعی دارد، ادامه داد : برخی می‌خواهند مسائل و مشکلاتشان را کف خیابان حل کنند ؛ در حالی که اگر به وزارت بهداشت و نظام پزشکی اعتماد داشته باشند آن مسائل قابل حل است.

به گفته نوبخت سازمان نظام پزشکی مرجع مردم و جامعه پزشکی است  و باید تلاش شود تا حرمت جامعه پزشکی و در کنار آن حرمت مردم حفظ شود.

وی تاکید کرد:  باید تلاش شود در کنار حفظ حرمت جامعه پزشکی مشکلات در کانون‌های صنفی و نه در فضای مجازی حل شود.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در پایان با اشاره به اینکه هر جا نیاز به قانون باشد آمادگی داریم آن را در نظر بگیریم تا نقاط ضعف برای رفع مشکلات نظام پزشکی حل شود، یاد آور شد : بسیاری از این مشکلات با گفت‌وگو و تعامل قابل حل است و نیاز به قانون جدید ندارد.

انتهای پیام / ر

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.