جمعه، 31 فروردین 1403

فاضل : با افراد متخلف در کسوت پزشکی برخورد جدی می کنیم

فاضل :  با افراد متخلف در کسوت پزشکی برخورد جدی می کنیم
در پی انتشار مطالبی غیر علمی در رسانه ها و فضای مجازی طی چند ماه اخیر ریاست کل سازمان نظام پزشکی طی بیانیه ای اعلام کرد که با هر نوع دخالت غیر اصولی در امور پزشکی به شدت برخورد می شود. همچنین ایشان طی نامه ای به دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت خواستار اقدامات جدی وکارآمد آن وزارتخانه با متخلفان شد.

✅به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در بیانیه دکتر ایرج فاضل آمده است :

✅به اطلاع همکاران عزیز می رساند در پی موضع گیری ها و اظهار نظرهای سخیف و غیر علمی در زمینه امور پزشکی ، سازمان نظام پزشکی بنا بر وظایف خود با افراد متخلف در کسوت پزشکی برخورد جدی کرده و آنان را برابر قانون محکوم نموده است .

✅امیدوار است برخورد لازم با غیر پزشکانی که در امور طبابت دخالت می کنند از طریق وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اقدام جدی به عمل آید.

◀️همچنین در نامه رئیس کل سازمان نظام پزشکی به دکتر هاشمی آمده است :

✅اخیرا شواهد فزاینده ای از دخالت آشکار و به کلی غیر علمی در امور پزشکی و طبابت در فضای مجازی و رسانه کشور دیده می شود که تهدیدی بزرگ برای سلامت مردم و اداره امور طبابت در مملکت است
 
✅برخورد با این پدیده خطرناک نیاز به اقدامات جمعی و همه جانبه دارد و نظام پزشکی برخورد با مواردی را درمحدوده اختیارات خود آغاز کرده است .خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات جدی و کارآمد در جهت جلوگیری از این موارد و برخورد کارساز با دخالت غیرپزشکان در امور طبابت و موارد تخلف انجام پذیرد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.