پنجشنبه، 9 فروردین 1403

با حکم وزیر دادگستری؛ معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری منصوب شد

 با حکم وزیر دادگستری؛  معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری منصوب شد
وزیر دادگستری در حکمی، دکتر محمود عباسی مشاور رییس کل سازمان را به سمت معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری منصوب کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در حکمی، محمود عباسی را به سمت معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری منصوب کرد.

حکم انتصاب معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمود عباسی

با توجه به توانایی‌های علمی و پژوهشی و پیشینه ارجمند جنابعالی در فعالیت های اجرایی و با آگاهی از مسئولیت‌پذیری تان، شما را به سمت «معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری» منصوب می کنم. انتظار دارم بر اساس مأموریت های وزارت دادگستری بر پایه اصل یکصد و شصتم قانون اساسی، تمام توان خود را برای تحقق وظایف‌تان به کار گیرید.

پیگیری موضوعات مرتبط با حقوق بشر و حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی با بخش‌های قضایی و ارائه گزارش های به روز و جامع، اهمیتی بسزا در عرصه داخلی و بین المللی دارد.

از سوی دیگر ارتباط و هماهنگی با نهادهای حقوقی و قضایی دیگر کشورها و نهادهای بین المللی به‌ویژه در جهت تنظیم قراردادهای همکاری و معاضدت قضایی، استرداد مجرمان، انتقال محکومان و تنظیم اسناد مربوط و اجرای مفاد آنها با رعایت اصول قانون اساسی و هماهنگی با قوه قضائیه ضرورتی است که با جدیت باید انجام پذیرد.

امیدوارم در سایه توفیقات الهی و توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب، اهداف ریاست محترم جمهوری و دولت یازدهم را محقق نمایید.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.