جمعه، 10 فروردین 1403

برنامه های رفاهی برای نظام پزشکی شهرستان ها کم است

برنامه های رفاهی  برای نظام پزشکی شهرستان ها کم است
رییس نظام پزشکی شهرستان ارومیه گفت : از نظام پزشکی شهرستان ها پشتیبانی نمی شود و برنامه رفاهی برای آن ها در نظر گرفته نشده است .

رییس نظام پزشکی شهرستان ارومیه گفت : از نظام پزشکی شهرستان ها پشتیبانی نمی شود و برنامه رفاهی برای آن ها در نظر گرفته نشده است .

دکتر حسن سقط فروش رییس نظام پزشکی شهرستان ارومیه در گفت و گو با خبرنگار سازمان نظام پزشکی با اشاره  به این که از معاونت رفاهی سازمان نظام پزشکی کل درخواست 35 میلیون وام برای ساختمان نظام پزشکی ارومیه کردیم بیان داشت : این درخواست به جایی نرسیده و از ما پشتیبانی نشده است البته همکاری خوبی با معاونت رفاهی داریم اما برنامه های رفاهی برای شهرستان ها در نظر گرفته نمی شود.

وی به راه اندازی سامانه 1690 اشاره کرد و افزود : برای پرداخت حقوق پرسنل سامانه 1690 از معاونت رفاهی درخواست بودجه کردیم که متاسفانه بودجه ای برای کادری که در این سامانه کار می کنند در نظرگرفته نشد.

 

وی با بیان این که پرداخت حق عضویت و تمدید پروانه مطب برای هزینه کردهای نظام پزشکی ضروری است بیان داشت :اعضا باید بدانند که درآمد نظام پزشکی از همین راههاست و باید حق عضویت سالانه خود را در موعد مقرر پرداخت کنند .

 

سقط فروش خاطرنشان کرد : باید قانون مصوبی در این زمینه وجود داشته باشد تا در تمام شهرها بر اساس مصوبه شهرداری پزشکان عوارض خود را پرداخت کنند و سازمان نظام پزشکی نیز قانون یکسانی اعمال کند که پزشکان موظف به پرداخت عوارض هستند و با اطلاع رسانی آن ها را در زمینه پرداخت حق عضویت و عوارض بر مبنای شهری که در آن طبابت می کنند آگاه سازند تا نارضایتی ها نیز از بین برود.

انتهای پیام / ر

(استفاده از اخبار با ذکر منبع بلامانع است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.