جمعه، 10 فروردین 1403

تکذیب مذاکره وزیر بهداشت با رئیس‌جمهور درباره بیمه‌ها

تکذیب مذاکره وزیر بهداشت با رئیس‌جمهور درباره بیمه‌ها
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تصصمیم گیری در مورد تجمیع بیمه ها مطابق روال معمول در سطح دولت انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی و به نقل از وب دا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص انعکاس خبری مبنی بر این که" وزیر بهداشت شخصا در مورد تجمیع بیمه ها با رییس جمهور مذاکره کرده اند" ؛ اعلام کرد: موضوع مصاحبه با وزیر بهداشت در خصوص تاخیر پرداخت بیمه ها به دانشگاههای علوم پزشکی بوده است.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، نامه روسای دانشگاههای علوم پزشکی به رییس جمهور مربوط به سه ماه پیش و در خصوص  تاخیر پرداخت بیمه ها به  دانشگاههای علوم پزشکی ، بیمارستانها و مراکز ارایه دهنده خدمات بهداشتی درمانی بوده است.

بر اساس این گزارش؛ مذاکره اخیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رییس جمهور نیزدر راستای مذاکرات معمول و ارایه گزارش به رییس جمهور در خصوص تاخیر پرداخت بیمه ها بوده است.

براساس اعلام این مرکز، موضوع تجمیع بیمه ها موضوع مستقلی است و اتخاذ هر گونه تصمیم گیری در این خصوص، طبق روال معمول در سطح دولت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.