جمعه، 10 فروردین 1403

پزشک خانواده مرکز بهداشت نرماشیر درگذشت

پزشک خانواده مرکز بهداشت نرماشیر درگذشت
در پی درگذشت پزشک جوان مرکز بهداشت نرماشیر زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی پیام تسلیتی را خطاب به خانواده آن مرحوم و جامعه پزشکی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛حوالی روستای تهرود و در جاده بم-کرمان دکتر هادی حباب، پزشک خانواده مرکز بهداشت نرماشیر به همراه فرزند خردسالش به دلیل واژگونی خودرو جانشان را از دست می دهند. همسر وی نیز بشدت مجروح می شود که اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان پاستور بم بستری است. وی متولد 64 بوده و سالهای ابتدایی خدمت خود را تجربه می کرد. در پی درگذشت این پزشک جوان و خدوم علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی پیام تسلیتی را صادر کرد که متن آن در ذیل آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون فقدان دکتر هادی حباب از همکاران جوان ، متعهد و علاقه مند که خدمت به همنوعان را سرلوحه خویش قرار داده بود و دریکی از مناطق محروم به رسیدگی به آلام مردم نیازمند مشغول بود ضایعه ای سنگین برای جامعه پزشکی کشور است. این ضایعه بزرگ را به خانواده ایشان، همکاران، بیماران و بویژه مردم فرهیخته استان کرمان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات را خواستارم. دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی

در پی درگذشت پزشک جوان مرکز بهداشت نرماشیر زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی پیام تسلیتی را خطاب به خانواده آن مرحوم و جامعه پزشکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛حوالی روستای تهرود و در جاده بم-کرمان دکتر هادی حباب، پزشک خانواده مرکز بهداشت نرماشیر به همراه فرزند خردسالش به دلیل واژگونی خودرو جانشان را از دست می دهند. همسر وی نیز بشدت مجروح می شود که اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان پاستور بم بستری است. وی متولد 64 بوده و سالهای ابتدایی خدمت خود را تجربه می کرد.

در پی درگذشت این پزشک جوان و خدوم علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی پیام تسلیتی را صادر کرد که متن آن در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فقدان دکتر هادی حباب  از همکاران جوان ، متعهد و علاقه مند که خدمت به همنوعان را سرلوحه خویش قرار داده بود و دریکی از مناطق محروم به رسیدگی به آلام مردم نیازمند مشغول بود  ضایعه ای سنگین برای جامعه پزشکی کشور است.

این ضایعه بزرگ را به خانواده ایشان، همکاران، بیماران و بویژه مردم فرهیخته استان کرمان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات را خواستارم.

 

دکتر علیرضا زالی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی

 

 

 

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.