پنجشنبه، 9 فروردین 1403

در بیانیه روز قدس نظام پزشکی اعلام شد: آمادگی سازمان نظام پزشکی در اعزام نیروی تخصصی درمانی به غزه

در بیانیه روز قدس نظام پزشکی اعلام شد: آمادگی سازمان نظام پزشکی در اعزام نیروی تخصصی درمانی به غزه

                                          روز قدس روز حیات اسلام است.

                                         (امام خمینی (ره))

 

روز قدس امسال متفاوت از سال‌های قبل فرصت خوبی است تا با اتحاد ملل اسلامی جبهه مستحکمی در برابر دشمنان اسلام تشکیل دهیم. بیش از 30 سال از پیدایش روز قدس به ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که نماد بر افزاشتن پرچم آرمان‌های اسلامی، انسانی و اخلاقی در دفاع از مظلوم و اعتراض علیه تعدی و تجاوز است می‌گذرد. با کمال تأسف رژیم صهیونیستی در بهترین ماه خدا با به خاک و خون کشیدن زنان و جوانان و کودکان و پیران و مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین شادمانی ضیافت الهی را به ضیافت مرگ تبدیل کرده است. زنان و مردان پیران و کودکان بدون داشتن هیچ‌گونه جرم و گناهی در برابر گستاخی سلاح‌های مرگ بار قرار گرفته و جسدهای بی‌جان و سوخته، مدعیان دروغین دفاع از آزادی و حقوق بشر را بیش از پیش رسوا نموده است.

امسال جامعه گرانقدر پزشکی با حضور روز قدس با شکوه و عظمت بیشتر فریاد حق طلبی و آزادیخواهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین غزه را دوشادوش آحاد ملت شریف و غیرتمند و مسلمان ایران سر خواهد داد.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با محکوم نمودن این جنایت هولناک ضد بشری ضمن اعلام آمادگی کامل خود در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اعزام نیروی تخصصی درمانی و بهداشتی از مردم شریف و به خصوص جامعه‌ی خدوم پزشکی کشور درخواست می‌نماید در قبال این جنایت‌ها و اوج‌گیری دامنه‌ی توحش رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف در راهپیمایی امسال حضوری شکوهمند داشته باشند.

 

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.