جمعه، 10 فروردین 1403

نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی نظام پزشکی برگزار شد

اولین جلسه شورای اطلاع رسانی سازمان نظام پزشکی به منظور ارتقای محتوا و بهبود فرآیند اطلاع رسانی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی: نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی نظام پزشکی با حضور دکتر ظفرقندی رییس کل سازمان و آقایان دکتر پارساپور، دکتر فتاح زاده، دکتر نمازی، دکترکیاسالار، دکتر حبیبی ، دکتر عزیزی و محمدزاده در روز دوشنبه 27 اسفندماه تشکیل شد.

در این جلسه مباحثی در جهت افزایش ارتباط و تعامل سازمان نظام پزشکی با  بدنه جامعه پزشکی و نیز مردم ؛  مقرر شد با برگزاری جلسات متناوب و تعیین و تدوین استراتژی های فرهنگی، علمی، اخلاقی و آموزشی آسیب هایی که در اذهان عمومی نسبت به جامعه پزشکی ایجاد شده است ؛ ترمیم کرد. این شورا به شناسایی ظرفیت ها و ابزارهای لازم جهت تحقق این مهم از طریق رسانه ها و همچنین پیگیری مطالبات متقابل اعضای سازمان و جامعه خواهد پرداخت، همچنین اصلاح ساختار اطلاع رسانی و تامین محتوای مناسب خبر از جمله برنامه های آتی این شورا خواهد بود.

بنابر این گزارش مقررشد نسبت به اولویت بندی موارد مطرح شده با توجه به ظرفیت های موجود به گونه ای اقدام شود تا بتوان با برنامه ریزی منظم نسبت به استفاده بهینه  از ابزارهای ارتباطی سازمان در جهت انعکاس اخبار داخلی و مهم جامعه پزشکی، از  خلاهای موجود کاست.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.