پنجشنبه، 9 فروردین 1403

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران: حرف برخی پزشکان بعد از ورود به مجلس عوض می شود

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، از اینکه حرف برخی پزشکان قبل از ورود به مجلس با بعد از نمایندگی عوض می شود، گلایه کرد
کتر ایرج خسرونیا با گلایه از اینکه برخی از مسائل سیاسی پزشکان را وادار به ارجحیت گرایش های سیاسی به مسائل شغلی و فکری می کند، افزود: متاسفانه آنها آنچه که از نظر سیاسی برایشان مهمتر است و موجب تضمین آینده شان می شود را مد نظر قرار می دهند.

وی با ابراز خرسندی از حضور گسترده جامعه پزشکی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: این مهم موجب خواهد شد نیروهای بیشتری را در مقام تصمیم گیری به خصوص در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

خسرونیا با درخواست از منتخبین پزشک مبنی بر اینکه پس از انتخاب، جامعه پزشکی را از یاد نبرند، خاطرنشان کرد: امکان دارد نمایندگان پزشک، نماینده یک شهر نیز باشند و بیشتر خواسته های آن شهر را در نظر گیرند اما انتظار می رود زمانی که ۲۰ تا ۳۰ نفر پزشک، داروساز و دندان پزشک در مجلس حضور دارند، مسائل مربوط به جامعه پزشکی نیز با دقت بیشتری بررسی شود.

عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه نمایندگان جامعه پزشکی باید بودجه مربوط به بهداشت و درمان را مورد توجه بیشتری قرار دهند، ابراز داشت: همچنین انتظارات جامعه پزشکی و مردم را برآورده کرده و در جهت رفع مشکلات حوزه سلامت کوشا باشند.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی همکاران ما پیش از انتخابات یک حرف و پس از آن حرف دیگری را می زنند، اذعان داشت: این در حالی است که در دوره فعلی مجلس، برخی از نمایندگان پزشک، حتی مخالف جامعه پزشکی هستند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.