پنجشنبه، 9 فروردین 1403

۳۴۵ بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

۳۴۵ بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۴۵ بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر؛ سعید کشمیری با اعلام این خبر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸۲ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: خوشبخانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد ۲۹ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

کشمیری با بیان اینکه ۵۱ نفر از بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸ مورد از موارد بستری در این بخش‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جان باختن ۸ مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه آمار موارد جان باخته بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد ۱۲۷ رسید.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تا کنون ۴۴۳۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۴۰۸۸ نفر ترخیص شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: در این مدت مجموع افرادی که با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی استان بوشهر مراجعه کرده اند پانزده هزار و ۱۳۱ نفر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: هر دورهمی در شرایط قرمز مساوی است با از دست دادن عزیزانمان، پس همه آحاد جامعه نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور نیافتن در تجمع‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توجه داشته باشند.

انتهای پیام

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.