پنجشنبه، 9 فروردین 1403

ستاد کرونای تهران و سه دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران با کرونا روایت همراه شدند

ستاد کرونای تهران و سه دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران با کرونا روایت همراه شدند
جلسه هم اندیشی و هماهنگی رویداد ملی کرونا روایت با مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در این جلسه مژگانکریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ماشاالله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و سید احمد احمدی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و محمد کیاسالار دبیر پروژه کرونا روایت حضور داشتند.

در ابتدای جلسه کرمانپور، به بیان چرایی طراحی و اجرای پروژه ملی کرونا روایت پرداخت و از همراهی و همدلی تمامی اقشار مردم و به خصوص سطوح مختلف کادر درمان با این پروژه ابراز خوشحالی کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، از همراهی وزارت بهداشت و روابط عمومی این وزارتخانه و ستاد ملی مقابله با کرونا، بنیاد سینمایی فارابی، انجمن سینمای جوان، کتابخانه ملی، خانه کتاب و بسیاری از نهادها و سازمان‌های دیگر با این رویداد ملی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همیاری ملی شکل گرفته تمام ابعاد حماسه بزرگ مقابله با کرونا ثبت و مستندسازی شود.

در ادامه دبیر پروژه کرونا روایت، در گزارش اجمالی از شاخه‌های مختلف این رویداد و نحوه تعامل رویداد با مراکز دانشگاهی و درمانی و آثار ثبت نام کرده در رویداد گفت و خواستار همراهی دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران با این رویداد شد.

در ادامه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به ابعاد بسیار کلان این رویداد اعلام کرد که در خصوص ثبت تمامی فیلم‌ها و آثار تصویری مرتبط با کرونا عملا امکان ثبت تمام موارد به دلیل حجم بسیار بالای آنها ‌وجود ندارد و خواستار گزینشی شدن ثبت آثار براساس تم و ایده‌های مشخص شد. ایشان همچنین دغدغه‌هایی در خصوص نحوه ارائه آثار و استفاده از آن توسط جامعه هنری و ادبی کشور را مورد بررسی قرار دادند. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هم ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته و پروژه‌های در دست انجام ستاد مقابله با کرونای تهران بزرگ خواستار در نظر گرفتن بخشی خاص انجام نظرسنجی‌های همگانی، اینفوگرافیک‌ها و سایر شیئه‌های اطلاع رسانی و آموزش گرافیکی به این رویداد شد.

در ادامه، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، با اشاره به هماهنگی‌های بسیار مناسب دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران در مقابله با کرونا، خواستار در نظر گرفتن نقش مهم مدیریت سیستم سلامت و زنجیره تامین و توزیع اقلام محافظتی و بهداشتی و سیاستگذاری در این رویداد ملی شد.

در نهایت مدیران روابط عمومی سه دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی، تابلوی رویداد کرونا روایت را امضا و به حامیان این پروژه ملی پیوستند.

گفتنی است در پایان این نشست، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی  شهید بهشتی ضمن ابلاغ نظر دکتر زالی فرمانده ستاد کرونای تهران، آمادگی فرماندهی ستاد کرونای تهران را برای پیوست به این رویداد فرهنگی اعلام نمود که با استقبال جمع روبرو شد.

گزارش تصویری

پایان پیام

برچسب ها : لحظه های ماندگار
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.