جمعه، 10 فروردین 1403

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاونین پیشین و جدید توسع مدیریت و منابع سازمان

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاونین پیشین و جدید توسع مدیریت و منابع سازمان
مراسم تودیع دکتر خسرو رحمانی و معارفه دکتر علی تاجرنیا معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی در سالن مرحوم نوربخش سازمان نظام پزشکی برگزار شد. در این مراسم رئیس کل سازمان، معاونین، مدیران و پرسنل واحد توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی حضور داشتند.

مراسم تودیع دکتر رحمانی و معارفه دکتر علی تاجرنیا  معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی  در سالن مرحوم نوربخش سازمان نظام پزشکی برگزار شد. در این مراسم رئیس کل سازمان، معاونین، مدیران و پرسنل واحد توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی حضور داشتند.
دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در ابتدای این نشست از زحمات و خدمات دکتر رحمانی در مدت تصدی ایشان تشکر و قدردانی کرده و برای ایشان در سمت جدیدشان در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی  آرزوی موفقیت نمود  سپس ضمن تشکر از دکتر تاجرنیا بواسطه قبول مسئولیت جدید گفت: با توجه به سوابق و خصوصیات شخصی ایشان امید می‌رود که اقدمات موثر و مفید گسترده تری در این حوزه با همکاری سایر معاونین و مدیران شکل بگیرد.
دکتر تاجرنیا نیز در پایان ضمن تقدیر از دکتر رحمانی بخاطر تمامی اقدامات انجام شده در این معاونت  از امکان فراهم شده برای همکاری با رئیس کل و جامعه پزشکی ابراز خشنودی نمود. وی همچنین ابراز امیدواری کرد با کمک‌ و راهنمایی‌های ریاست، معاونین و‌ قاطبه جامعه پزشکی، فعالیت‌های خوبی در مدت باقی مانده از این دوره سازمان نظام پزشکی را شاهد باشیم.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.