جمعه، 10 فروردین 1403

زالی اعلام کرد:

اجرای طرح ترافیک شناور بعد از شب‌های قدر

اجرای طرح ترافیک شناور بعد از شب‌های قدر
فرمانده مقابله با کلانشهر تهران گفت: طرح ترافیک شناور نیازمند ارزیابی و مصوبات شورای شهر تهران است و بعد از شب‌های قدر اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی به نقل از خبرگزاری ایلنا، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: پروتکل‌هایی در زمینه بازگشایی مساجد در شب‌های قدر توسط وزیر بهداشت در حال تهیه و نهایی شدن است و این پروتکل‌ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ می‌شود و در آن کار‌های کارشناسی و نحوه اجرایی آن مشخص شده است.

وی درباره اجرای طرح ترافیک جدید ادامه داد: بازگشایی‌های اخیر در شهر تهران باعث شد که بار ترافیکی افزایش یابد؛ به طوری که رفت‌وآمد‌ها در سطح شهر و در حوزه مرکزی حدود ۱۶۰ درصد بیشتر شده است.

فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: برخی تردد‌ها در سطح شهر ضروری تلقی نمی‌شوند و به همین دلیل تردد‌های زیاد و ترافیک ناشی از آن یک چالش جدی برای رفت‌وآمد حمل‌ونقل عمومی است. ما تصمیم به اجرای طرح ترافیک شناور گرفته‌ایم، به طوری که بر اساس آن میزان ماهیت بار حمل‌ونقل عمومی افزایش پیدا نکند.

زالی خاطرنشان کرد: حضور کارمندان در محل کار خود زودتر از ساعت شروع طرح و طرح ترافیک برای کادر درمان کاملاً آزاد است. برای اجرای طرح ترافیک شناور نیازمند ارزیابی، مصوبات شورای شهر تهران و انجام کار‌های کارشناسی هستیم تا در ۲۹ اردیبهشت و بعد از شب‌های قدر این طرح اجرا شود.

به گفته وی برخی از شهروندان نیازمند تخفیف هستند که همه این مسائل بررسی می‌شود.

برچسب ها : کرونا
مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.