پنجشنبه، 9 فروردین 1403

حمایت ستاد ملی کرونا از رویداد کرونا روایت سازمان نظام پزشکی

حمایت ستاد ملی کرونا از رویداد کرونا روایت سازمان نظام پزشکی
با توجه به تعدد و تنوع آثاری که در عرصه آموزش همگانی در مقابله با کرونا ساخته شده است، بخش «کرونا به روایت آموزش همگانی» نیز به هفت بخش موجود در کرونا روایت اضافه شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، به نقل از  خبرگزاری مهر، شهرام رفیعی‌فر، در دیدار با دبیر کرونا روایت، ضمن ارزشمند خواندن ثبت اسناد مربوط به جانفشانی‌های جامعه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، اعلام آمادگی کرد تمامی آثار آموزشی ستاد کرونا را که در قالب‌های متعدد و متنوعی تهیه و تولید شده است، به منظور ثبت لحظه‌های ماندگار در اختیار دبیرخانه کروناروایت قرار دهد.

وی همچنین پیشنهاد کرد با توجه به تعدد و تنوع آثاری که در عرصه آموزش همگانی در مقابله با کرونا ساخته شده است، بخش «کرونا به روایت آموزش همگانی» نیز به هفت بخش موجود در کرونا روایت اضافه شود.

محمد کیاسالار با استقبال از این پیشنهاد، گفت: با توجه به استقبالی که از فراخوان کرونا روایت به عمل آمده و با توجه به پیشنهادهایی که در این مدت به دبیرخانه ارائه شده، شورای سیاستگذاری کرونا روایت تصمیم دارد بخش‌های دیگری را نیز به این مجموعه اضافه کند که جزئیات آن در روزهای آتی از طریق رسانه‌های عمومی اعلام خواهد شد.

در این جلسه، رفیعی‌فر تابلوی یادبود کرونا روایت را امضا کرد و برای برگزارکنندگان این رویداد آرزوی موفقیت نمود.

برچسب ها : لحظه های ماندگار
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.