جمعه، 10 فروردین 1403

انجمن متخصصین مغز و اعصاب ایران با انتشار نامه ای اعلام کرد:

از بیانیه شجاعانه رییس کل سازمان نظام پزشکی حمایت می کنیم.

از بیانیه شجاعانه رییس کل سازمان نظام پزشکی حمایت می کنیم.
متخصصین مغز و اعصاب به عنوان گروهی از پزشکان که بیش از هر چیز تجربه فشرده در کار بالینی را عرضه می کنند و دغدغه کیفیت و کارایی این مهارت را دارند ضمن اعتراض شدید به میزان افزایش تعرفه ها،از بیانیه شجاعانه ریلست سازمان نظام پزشکی در رد این تعرفه ها حمایت کرده و آمادگی خود را برای هر اقدامی که سازمان نظام پزشکی در این راستا توصیه کند اعلام می دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، انجمن متخصصین مغز و اعصاب ایران با صدور نامه ای حمایت خود از بیانیه سازمان نظام پزشکی در رد تعرفه های مصوب هیات دولت سال 99 را اعلام نمود.

در این نامه آمده است:

تعرفه های منتشر شده سال جدید با افزایشی فرسنگ ها عقب تر از آهنگ تورم و قیمت ها، نه تنها بر درآمد و به تبع آن بر معیشت پزشکان تاثیر منفی می گذارد بلکه ممهمتر از آن کیفیت کار سلامت را در کشور به خطر می اندازد.

در ادامه این نامه نیز خاطر نشان شده است: متخصصین مغز و اعصای به عنوان گروهی از پزشکان که بیش از هر چیز تجربه فشرده در کار بالینی را عرضه می کنند و دغدغه کیفیت و کارایی این مهارت را دارند ضمن اعتراض شدید به میزان افزایش تعرفه ها،از بیانیه شجاعانه ریلست سازمان نظام پزشکی در رد این تعرفه ها حمایت کرده و آمادگی خود را برای هر اقدامی که سازمان نظام پزشکی در این راستا توصیه کند اعلام می دارد.

این نامه را می توانید از اینجا مشاهده  فرمایید:

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.