جمعه، 10 فروردین 1403

پیام تسلیت دکتر مصطفی معین به مناسبت رحلت استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پیام تسلیت دکتر مصطفی معین به مناسبت رحلت استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی مشهد
استاد صراف الگویی از یک معلم فرهیخته دانشگاه، طبیب حاذق و خدوم و خدمتگزاری اخلاق مدار و آزاده بود. او در زندگی علمی و ثمربخش خود شاگردان بی‌شمار، کودکان و خانواده‌های قدرشناس و دوستان، همکاران و یادگاران فراوانی را از خود به میراث گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر مصطفی معین رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور طی پیامی ضایعه تاسف برانگیز رحلت استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی قم مشهد را تسلیت گفت. متن این پیام به قرار زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسفبار استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس اسبق نظام‌پزشکی مشهد جناب آقای دکتر محمدتقی صراف را به بازماندگان سوگوار، دانشگاهیان، جامعه پزشکی ایران، خانواده متخصصان بیماری‌های کودکان کشور و همکاران محترم سازمان نظام‌پزشکی تسلیت می‌گویم. استاد صراف الگویی از یک معلم فرهیخته دانشگاه، طبیب حاذق و خدوم و خدمتگزاری اخلاق مدار و آزاده بود. او در زندگی علمی و ثمربخش خود شاگردان بی‌شمار، کودکان و خانواده‌های قدرشناس و دوستان، همکاران و یادگاران فراوانی را از خود به میراث گذاشته است. به‌راستی این‌گونه سرمایه‌های نمادین، تضمین‌کننده فرآیند رو به کمال دانش و فرهنگ سلامت، نوع‌دوستی و ارزش‌های اخلاقی و معنوی در جامعه و بالندگی جوانان و دانشجویان هستند. این‌جانب که از ارادتمندان دیرین آن استاد گران‌قدر بوده‌ام، امیدوارم که به لطف و فضل الهی، روح بلند ایشان شاد و در جوار رحمت پروردگار علیم و حکیم با اولیایش محشور باشد.

دکتر مصطفی معین

رئیس شورای عالی نظام‌پزشکی

سه‌شنبه دو ارديبهشت هزار و سیصد و نود و نه

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.