جمعه، 10 فروردین 1403

فراخوان اعزام مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در ۶ فروردین‌ماه

  • 06 فروردین 1399
  • 08:31
  • سلامت
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
فراخوان اعزام مشمولان فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در ۶ فروردین‌ماه
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ دریافت داشته‌اند، می‌بایست در تاریخ ششم فروردین ماه خود را معرفی کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، سردار تقی مهری اظهار کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را دریافت کرده بودند، می‌بایست در تاریخ ۶ فروردین ماه سال ۹۹ خود را معرفی کنند و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری شوند.

وی گفت: مشمولان ساکن تهران بزرگ می‌بایست ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال۱۳۹۹ به سازمان وظیفه عمومی ناجا واقع در تهران- میدان سپاه و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده به وظیفه عمومی مراکز استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

مهری افزود: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان اعزامی در این طرح ضمن به کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق های ویژه ای نیز برخوردار می‌شوند که حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: این دسته از مشمولان در صورتی که در تاریخ ذکر شده خود را معرفی نکنند، غایب محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خاتمه خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.