جمعه، 10 فروردین 1403

پیام تبریک بازرسان نظام پزشکی خطاب به اعضای مجمع عمومی

پیام تبریک بازرسان نظام پزشکی خطاب به اعضای مجمع عمومی
بازرسان سازمان نظام پزشکی کشور ضمن بزرگداشت یاد و خاطره قربانیان کرونا و سپاس از منتخبینی که با وجود قلت امکانات، به هر نحو ممکن در مقابله با این بحران احساس مسئولیت نموده اند ؛ سلامت، نشاط و موفقیت تک تک اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی را در کنار سلامت و نشاط مردم شریف ایران از درگاه پروردگار یکتا مسئلت نمودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی نظام پزشکی در این پیام آمده است:

یا لطیف

با سلام و درود خدمت اعضای گرانقدر مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور

و عرض خدا قوت به منتخبینی که در اقصی نقاط کشور همپای همکاران منطقه در حال خدمت به مردم دردمند هستند.
در این بلای ناخوانده، شما بزرگواران علاوه بر خدمت همچون  سایر دانش آموختگان طبابت و ایثار، وظیفه سنگین انتقال مشکلات، کاستی ها، پیشنهادات و هماهنگی های منطقه ای را برعهده داشته اید.
گذشته از ناملایمات و سیاست های ناروای قضایی، انتظامی و مالیاتی که بخصوص در چند ماه گذشته، توان عمده ای از شما نمایندگان این جامعه نجیب و خدمتگزار واقعی را به خود اختصاص داد، اپیدمی مصیبت بار اخیر بار و وظیفه سنگین جامعه پزشکی را آشکار و عیان نمود.

اپیدمی مصیبت باری که تعداد قابل ملاحظه ای از مردم و همکاران ما را مظلومانه به کام خود کشید.

همکارانی که مظلومانه و با تمام کاستی ها، مسئولانه، وظیفه خود را به انحا احسان به انجام رساندند.

ضمن بزرگداشت یاد و خاطره این عزیزان و سپاس از شما منتخبینی که با وجود قلت امکانات، به هر نحو ممکن در مقابله با این بحران احساس مسئولیت نموده و علاوه بر حضور رودررو، داوطلبانه وظیفه هماهنگی ها، انتقال و انعکاس کمبودها و پیشنهادات، افزایش بار علمی کمیته سیاست گذاری های منطقه ای و مرکزی، جمع آوری کمک های مردمی، اقدامات ابتکاری در تهیه ملزومات ضروری و نظایر آن را برعهده گرفتید، آرزومندیم سال جدید با کمترین مشکلات و معضلات حوزه سلامت و درمان را شاهد باشیم.
سلامت، نشاط و موفقیت تک تک شما عزیزان را در کنار سلامت و نشاط مردم شریف کشور عزیزمان  را از درگاه پروردگار یکتا مسئلت می نماییم.

                                                                                بازرسان سازمان

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.