پنجشنبه، 9 فروردین 1403

سنگاپور از بیماران خارجیِ مبتلا به کووید-۱۹ هزینه درمان می‌گیرد

سنگاپور از بیماران خارجیِ مبتلا به کووید-۱۹ هزینه درمان می‌گیرد
همزمان با ورود سه مسافر مبتلا به کروناویروس به سنگاپور که دو نفر از آن‌ها اندونزیایی بوده‌اند، دولت سنگاپور اقدام به دریافت هزینه برای درمان این بیماران مبتلا به کووید-۱۹ کرده است.

وزارت بهداشت سنگاپور در بیانیه‌ای اعلام کرده با توجه به افزایش تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ در سطح جهان و پیش‌بینی افزایش در تعداد موارد تایید شده در سنگاپور، نیاز به اولویت‌بندی منابع در بیمارستان‌های عمومی این کشور وجود دارد.

از این پس معالجه افراد خارجی که برای درمان کووید-۱۹ برای مدتی کوتاه به سنگاپور می‌آیند، رایگان نیست اما آزمایش تشخیص این ویروس هم‌چنان رایگان خواهد بود.

بر اساس وب سایت وزارت بهداشت سنگاپور، درمان عفونت‌های شدید تنفسی در بیمارستان‌های عمومی این کشور بین ۴۳۰۰ تا ۵۸۰۰ دلار هزینه دارد. 

از ۳۳ مورد مسافری که تاکنون در سنگاپور ابتلای به کروناویروس در آن‌ها تایید شده، ۲۴ مورد شامل مسافران از چین و سه مورد از اندونزی و موارد دیگر از ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان بوده است.

بنابر گزارش رویترز، محققان دانشکده بهداشت عمومی T.H چان دانشگاه هاروارد در ایالات متحده، ماه گذشته در مطالعه‌ای بر لزوم تقویت نظارت و کنترل شیوع بیماری در اندونزی تاکید کردند. در این مطالعه تاکید شد که اعلام نشدن موارد ابتلا به کروناویروس در اندونزی خطرناک بوده و این کشور با توجه به پروازهای زیادی که به چین دارد با خطر بالایی از شیوع مواجه است.

انتهای پیام

 
 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.