پنجشنبه، 9 فروردین 1403

فراخوان ارسال خاطرات فداکاری‌های کادر درمان در مقابله با کرونا

فراخوان ارسال خاطرات فداکاری‌های کادر درمان در مقابله با کرونا
رئیس کل سازمان نظام پزشکی از همه هموطنان از جمله بيماران، بهبوديافتگان از بیماری، همراهان و همچنين از پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای تیم درمان درخواست کرد برای ثبت خاطرات خود از ایثارگری‌ها و شرح جانفشانی‌های کادر درمان و همچنین رفتارهای قدرشناسانه بیماران نسبت به پزشکان اقدام به ثبت خاطرات و ماندگار کردن این لحظات ارزشمند در قالب فيلم، عكس، خاطره و ... نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی؛ دکتر ظفرقندی ضمن قدردانی مجدد از پزشکان، پرستاران و کلیه اعضای کادر درمان کشور که در این روزهای سخت در درمان بیماران و خدمت به هموطنان عزیز فعال هستند، از همه هموطنان از جمله بيماران، بهبوديافتگان از بیماری، همراهان و همچنين از پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای تیم درمان درخواست کرد برای ثبت خاطرات خود از ایثارگری‌ها و شرح جانفشانی‌های کادر درمان و همچنین رفتارهای قدرشناسانه بیماران نسبت به پزشکان اقدام به ثبت خاطرات و ماندگار کردن این لحظات ارزشمند در قالب فيلم، عكس، خاطره و ... نمایند.
هموطنان عزیز و کلیه همکاران محترم می‌توانند خاطرات خود از این لحظات ماندگار را در قالب‌های نوشتاری، صوتی و عکس وفیلم از طریق سایت نظام پزشکی ایران یا ربات تلگرامی به آدرس http://T.me/irimc_bot  ارسال نمایند.
قابل ذکر است که تمام آثار و خاطرات ارسال شده در آینده به صورت مجموعه‌های مختلف منتشر و از پدیدآورندگان آثار برتر هم تقدیر به عمل خواهد آمد.

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.