جمعه، 10 فروردین 1403

رییس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی:

جامعه پزشکی تابلو زیبایی از جانفشانی و فداکاری ترسیم کرده اند

جامعه پزشکی تابلو زیبایی از جانفشانی و فداکاری ترسیم کرده اند
رییس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از ایثارگری کادر درمانی گفت:به نظرم پزشکان و پرستاران و همه اعضای جامعه پزشکی مملکت تابلو زیبایی از جانفشانی و فداکاری و از خودگذشتگی را ترسیم کرده اند که سال‌ها بیاد خواهد ماند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی  در متن پیام دکتر ایرج فاضل رییس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی آمده است: سلام به دوستان و همکاران عزیز و مجموعه سربلند و افتخار آفرین پزشکی ایران خسته نباشید.
امروز به غیر از کرونا مملکت ما با مسایل و مصایب متعدد دیگری هم روبروست و این را هم نیک میدانیم که حداقل بخشی از آن ها هم  خودساخته است. 
ولی فراموش نکنیم که گره های جامعه ما بجز با سرانگشت تدبیر خودمان باز شدنی نخواهد بود. تردید نیست با کمبودهای متعدد هم الا ماشاالله روبرو هستیم.
در این شرایط علاوه بر کمبودها گاهی هم نیم نگاهی به کار های مثبت و افتخار آفرینی که در حال انجام است داشته باشیم.
بنظرم پزشکان و پرستاران و همه اعضای جامعه پزشکی مملکت تابلو زیبایی از جانفشانی و فداکاری و از خودگذشتگی را ترسیم کرده اند که سال‌ها بیاد خواهد ماند.
جا دارد ضمن سپاس از آنها و مسئولین دردآشنا و دلسوز که شبانه روز مشغول چاره اندیشی و اداره امور هستند،
به جای عیب جویی و ذکر موارد منفی، تدابیری را که به نظرمان  میرسد در اختیار دیگران بگذاریم تا انشاالله این توفان هم از سرمان بگذرد.

دکتر ایرج فاضل
رییس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی
 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.