پنجشنبه، 9 فروردین 1403

درخواست ریاست سازمان نظام پزشکی از مردم ایران

برای سفر نرفتن و در خانه ماندن برنامه ریزی کنید

دکتر محمدرضا ظفرقندی ریاست سازمان نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی و اعضای کادر درمان در پیامی از مردم ایران درخواست کرد که تا حد امکان از تردد در سطح شهرها و مسافرت‌ها خودداری کنند. متن این پیام به شرح زیر است:
«مردم شرف ایران، با توجه به وضعیت فعلی و درگیری کل کشور با بیماری کووید 19 ضروری است که ایام آخر سال و تعطیلات عید نوروز با تمام سال‌های دیگر متفاوت باشد، ما با بزرگترین بحران سلامتی ایران در یکصد سال اخیر روبرو هستیم، درخواست من به عنوان یک کارشناس در حوزه سلامت از مردم این است که از حضور در تجمعات خوداری کنند، تردد خود را به حداقل برسانند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
در حال حاضر تقریبا تمام کشور ما درگیر بیماری کرونا ویروس جدید(کووید 19) است و عمیقا از مردم می‌خواهم به دو دلیل هیچ گونه مسافرت زیارتی و سیاحتی نداشته باشند. دلیل اول این است که خودشان در معرض آلودگی و بیماری قرار نگیرند و دلیل دوم این است که امکانات شهرهای زیارتی و سیاحتی در حال حاضر شاید به سختی برای مردم همان شهر و منطقه و استان کفایت داشته باشد و قطعا افزایش تعداد مراجعان و افراد درگیر باعث بروز آسیب و مشکلات فراوان برای مراکز درمانی آن مناطق خواهد شد.
من روزانه تماس‌ها و مکاتبات فراوانی از مسئولان نظام پزشکی شهرهای سیاحتی و زیارتی ایران دارم که درخواست دارند که هم سازمان نظام پزشکی و هم شخصا درخواست کنیم که مردم از مسافرت احتمالی صرف نظر کنند و تا حد ممکن در خانه‌های خود بمانند.»

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.