جمعه، 10 فروردین 1403

مجمع فوق العاده با اعلام حضور نیم بعلاوه یک اعضاء در نهم اسفند رسمیت خواهد یافت.

مجمع فوق العاده با اعلام حضور نیم بعلاوه یک اعضاء در نهم اسفند رسمیت خواهد یافت.
عباس آقازاده رییس مجمع عمومی: با توجه به استقبال هیات رییسه مجمع و رییس کل از تشکیل جلسه فوق العاده،قانوناً هیات رییسه مجمع باید پیرو مکاتبات فوق درخواست مکتوب بعلاوه دستور جلسه شورای فوق العاده را تقدیم رییس کل نماید تا ایشان نیز در دعوت نامه برای اعضای مجمع این موارد را حک نمایند. دستور جلسه باید بسیار شفاف و در شرح وظایف مجمع عمومی باشد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر عباس آقازاده، رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار این سازمان با اشاره به نامه های ارسالی انجمن پزشکان عمومی، شورای هماهنگی استان آذر بایجان شرقی و درخواست مجازی 95 عضو مجمع عمومی مبنی بر تشکیل مجمع فوق العاده گفت: امروز چهارشنبه 16 بهمن به دعوت هیات رییسه مجمع جلسه ای با حضور رییس کل، هیات ریسه شورای عالی و مسئولین اجرایی سازمان تشکیل شد تا در خصوص مجمع فوق العاده زمان تشکیل و مقدمات اجرایی این مهم تصمیم گیری شود.

وی گفت: با توجه به استقبال هیات رییسه مجمع و رییس کل از تشکیل جلسه فوق العاده،قانوناً هیات رییسه مجمع باید پیرو مکاتبات فوق درخواست مکتوب بعلاوه دستور جلسه شورای فوق العاده را تقدیم رییس کل نماید تا ایشان نیز در دعوت نامه برای اعضای مجمع این موارد را حک نمایند. دستور جلسه باید بسیار شفاف و در شرح وظایف مجمع عمومی باشد.

آقازاده علت تشکیل جلسه چهارشنبه را دعوت از جمع بزرگتر، همفکری بیشتر و رسیدن به دستور روشن جلسه قلمداد کرد و گفت در این جلسه از جمع قابل توجهی از 95 نفر هم دعوت شده بود که متاسفانه به دلایل محتلف نظیر بارندگی و مسدود بودن جاده ها، اشکال در پرواز یا دلایل شخصی در آن شرکت نکردند ولی باقی ارکان و تعدادی از اعضای مجمع حضور فعال داشتند.

رییس مجمع عمومی در ادامه افزود در این نشست دو ساعته دستور جلسه مجمع فوق العاده با عناوین تعرفه، مالیات و جایگاه طب عمومی استخراج شد که به زودی آن را تقدیم رییس کل سازمان خواهیم کرد تا روال قانونی آن طی شود. 

آقازاده تصریح کرد برای آنکه علی رغم این تمهیدات خللی در تشکیل مجمع فوق العاده رخ ننماید از روز یکشنبه همین هفته نامه ای با قید فوریت برای تمام نظام پزشکی ها ارسال شده تا حضور خود را بصورت روشن در تاریخ 9 اسفند بیان نمایند.تا امروز 30 عضو اعلام آمادگی کرده اند و خواهش ما آن است که دوستان تا 25 بهمن واب نامه را بدهند تا مشخص شود به حدنصاب لازم میرسد یا خیر؟

دکتر عباس آقازاده حدنصاب تشکیل جلسه فوق العاده مجمع را نصف بعلاوه یک بیان کرد و گفت چوت تعداد افراد حاضر در مجمع حدود 260 نفر است پس لزوما با اعلام آمادگی حدود 130 نفر این جلسه رسمیت لازم را خواهد داشت. همچنین علت انتخاب 9 اسفند را فاصله زمانی ارسال دعوت نامه ها، موضوع انتتخابات مجلس شورای اسلامی و تعطیلات مرتبط با 22 بهمن اعلام و گفت نهایتاً برای ایجاد حداکثری مقدورات این تاریخ برای برگزاری نشست فوق العاده پیشنهاد گردید.

دکتر آقازاده در پایان این گفتگو با اشاره به ضرورت اعلام آمادگی اعضا برای رساندن به حدنصاب ضروری گفت: باید بپذیریم در شرایط آخر سال و هزینه های قابل توجه باید تمام تلاشمان را بکنیم که حدنصاب استحصال شود تا اینگونه نشود که هم هزینه ها انجام شود و هم روز برگزاری با معضل به حدنصاب نرسیدن روبرو شویم.

پایان خبر

گزارش تصویری

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.