شنبه، 1 اردیبهشت 1403

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور اعلام کرد

بهره‌برداری از ۳۴ مرکز بهداشتی-‌درمانی در دهه فجر/لزوم ورود خیرین سلامت به سیستان و بلوچستان

بهره‌برداری از ۳۴ مرکز بهداشتی-‌درمانی در دهه فجر/لزوم ورود خیرین سلامت به سیستان و بلوچستان
معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشوراز بهره‌برداری از ۳۴ پروژه بهداشتی و درمانی همزمان با دهه فجر در سراسر کشور خبر داد و گفت: با توجه به سیل سیستان و بلوچستان، لازم است که خیرین سلامت برای کمک به هموطنان در این منطقه ورود کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی به نقل از ایسنا؛ سیدمحمد طباطبایی با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: مجمع خیرین سلامت همزمان با چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی افزود: بر این اساس۳۴ مرکز بهداشتی و درمانی اعم از کلینیک تخصصی، مرکز جامع سلامت شهری و روستایی، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس ۱۱۵، مرکز فوریت‌های پزشکی جاده‌ای و آزمایشگاه در دهه مبارک فجر در اقصی نقاط کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

طباطبایی ضمن تقدیر از اقدامات خیرین و نیک‌اندیشان حوزه سلامت و دانشگاه‌های علوم پزشکی برای همکاری و مساعدت در زمینه نیازسنجی مراکز درمانی، ادامه داد: بازسازی و تعمیر بخش جراحی و اتاق سی‌سی‌یو و ساخت کلاس درس در بیمارستان رازی رشت از دیگر برنامه‌های مجمع خیرین سلامت است.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه انجام ویزیت رایگان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، توزیع بسته‌های غذایی بین بیماران نیازمند دارای سوء تغذیه در استان‌ها به ویژه در استان همدان در دهه فجر از سوی مجمع خیرین سلامت انجام می‌شود، گفت: همچنین برگزاری شش همایش تجلیل از خیرین سلامت و برگزاری جشن انقلاب، عیادت از بیماران تحت پوشش در استان همدان، تامین نیازهای اداری مراکز بهداشتی، ملاقات با خیرین سلامت، دیدار با خانواده‌های شهدا، ملاقات با ائمه جمعه و مسئولان و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌های دیگر مجمع خیرین سلامت است.

طباطبایی با بیان اینکه بیش از ۲۰ کارگاه آموزشی در مساجد و مدارس استان‌های قزوین، گیلان و همدان در این ایام برگزار می‌شود، گفت: در عین حال شورای مشارکت‌های زنان خیر سلامت در بسیاری از استان‌ها فعال شده و امیدواریم با فعالیت شورای زنان خیر در تمام استان‌ها مشارکت را در این بخش افزایش دهیم. زیرا نقش زنان در امر خیر بر هیچ کس پوشیده نیست و تعداد زیادی از خیرین از بانوان و زنان ایران اسلامی هستند.

بنابر اعلام روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، وی با بیان اینکه موضوع پیشگیری و پژوهش در دستور کار مجمع خیرین سلامت است، اظهار کرد: درخواست ما از خیرین این است که به مناطق کم برخوردار توجه ویژه‌ای داشته باشند.

طباطبایی با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان و لزوم ورود خیرین سلامت و مردم نوع دوست برای کمک به هموطنان در این منطقه، گفت: اخیرا در کمک به هموطنان سیل زده در سیستان و بلوچستان توفیقات خوبی بدست آمده و دو پروژه در مرکز درمانی در سیستان و بلوچستان و زاهدان در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

طباطبایی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت بیش از ۳۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد که آماده دریافت کمک به بخش سلامت است، ادامه داد: هموطنان نوع دوست می‌توانند با مراجعه به این شعبات در امور خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.