جمعه، 10 فروردین 1403

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه هواپیمای اوکراین برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه هواپیمای اوکراین برگزار شد


به مناسبت شهادت شماری از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اکراین مراسم بزرگداشت این شهدا با حضور جامعه پزشکی و اقشار مختلف مردم از سوی سازمان نظام پزشکی در سالن همایش های نیایش برگزارشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در این مراسم که عصر پنج شنبه مورخ 26 دی ماه در سالن همایش های نیایش برگزار شد ؛ جمع کثیری از پزشکان ، اقشار مختلف مردم و برخی از خانواده های جان باختگان حضور داشتند. در این مراسم دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن تسلیت به خانواده ها و بازماندگان این حادثه دردناک، از درگاه خدواند متعال علو درجات برای آن شهدا و صبرو شکیبایی برای بازماندگان طلب نمود و افزود: ما با ارزش های الهی و صبوری و با واقعیت های زندگی با سوگ همراه شدیم . همه از خدائیم و به سوی او می رویم.فقط برای جوانان و عزیزان شهید پرپر شده مان سوگوار نیستیم بلکه برای بی توجهی ها؛ ناهماهنگی ها و بی قانونی ها سوگواریم. برای عدم صداقت و شفافیت  و کتمان ابراز واقعیت هم سوگواریم. برای سلب اعتماد و کاهش سرمایه اجتماعی و بزرگتر از آن برای شرایطی که این تعداد جوان نخبه و عالی و فرزانه و گل را از دست دادیم به سوگ نشسته ایم.

همچنین دکتر اسدی لاری مدیر کل بخش همکاری های بین الملل وزارت بهداشت که دو فرزند خود را در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی از دست داده است؛ ضمن ابراز تاسف از این حادثه دلخراش گفت : فرزندانم همواره در حال خلاقیت و ابتکار و تلاش بوده و کارهای خوبی در دانشگاه خارج از کشورشان انجام داده بودند که این اقداماتشان هیچ سنخیتی با رانت و دیگر مسائل نداشت و فقط با تلاش آنها به وقوع پیوسته بود.

 

اسدی لاری بیان کرد: فرزندانم از نظر ایمان و اعتقاد قوی بودند و عشق و ارادت خاصی به اهل بیت و به خصوص حضرت امام حسین(ع) داشتند.

دکتر ایرج فاضل رئیس جامعه جراحان نیز ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و بازماندگان سانحه هوایی گفت: وقتی که مسافرین این هواپیما را بررسی می کنیم انگار که بهترین ها گلچین شده و از میان ما رفته اند اما هنوز علت این حادثه را نمی دانیم .روزانه صدها هزار پرواز در دنیا انجام می شود و چنین اتفاقی عادی نیست .دل یک ملت شکست و از صمیم قلب به بازماندگان این حادثه تسلیت می گویم و امیدوارم که هرگز شاهد این نوع اتفاقات نباشیم.

 

در این مراسم دکترمعین رئیس شورای عالی نظام پزشکی،دکتر نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت، هیات رئیسه مجمع عمومی ؛ هیات رئیسه و اعضای شواری عالی نظام پزشکی به همراه معاونان و مدیران این سازمان حضور داشتند.

گزارش تصویری

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.