جمعه، 10 فروردین 1403

اتخاذ رویکرد مشارکتی در بازنگری نحوه پرداخت به پرسنل

اتخاذ رویکرد مشارکتی در بازنگری نحوه پرداخت به پرسنل
در این سناریوها میزان درآمد بیمارستانها، سختی کار بیمارستان ها، سختی کار بخش ها، میزان تعرفه ها و تعداد بیماران مراجعه کننده، اضافه کار افراد و رضایتمندی بیماران و همکاران از جمله مواردی هستند که در مکانیسم‌های پرداخت لحاظ خواهند شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بهنقل از وبدا، دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت در جلسه مشترک معاونت درمان و معاونت توسعه و معاونین درمان و توسعه کلان مناطق کشور برای ساماندهی پرداخت های پرسنلی گفت: با توجه به تاکید وزیر بهداشت مبنی بر لزوم بازنگری در نحوه پرداخت پرسنل، این جلسه با همراهی معاونت توسعه و مشارکت همکاران ستادی و صف برگزار شده است. 

دکتر جان بابایی با بیان اینکه پیش از این پرداخت ها بر مبنای عملکرد و سامانه قاصدک بوده است گفت: چندین سناریو در بازنگری پرداخت ها مطرح شده که با همکاری معاونت توسعه و همکاران در ستاد مورد بررسی قرار خواهند گرفت. رویکرد ما بر اساس مشارکت و استفاده از نظر کارشناسانه و تجربیات همکاران به خصوص همکاران صف است.

وی افزود: در این سناریوها میزان درآمد بیمارستانها، سختی کار بیمارستان ها، سختی کار بخش ها، میزان تعرفه ها و تعداد بیماران مراجعه کننده، اضافه کار افراد و رضایتمندی بیماران و همکاران از جمله مواردی هستند که در مکانیسم‌های پرداخت لحاظ خواهند شد.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: تلاش می شود انعطاف‌پذیری در دستورالعمل‌ها برقرار باشد و اختیارت هیات رئیسه دانشگاه ها محفوظ بماند. از اینرو سیاست های کلی تدوین و در اختیار دانشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.